Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: کاهش سطح اجرای تعهدات از سوی ایران نقض برجام نیست. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدابراهیم‌ رضایی عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانیه شورای عالی امنیت ملی خطاب به کشورهای عضو برجام و مهلت 60روزه به کشورهای باقیمانده در برجام برای اجرای تعهدات‌شان، گفت: تصمیم ایران به کاهش سطح تعهدات هسته‌ای اعمال حقی است که خود برجام مقرر کرده است و هیچ کدام از این اقدامات نقض برجام نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: البته مسئولان کشورهای اروپایی باید بدانند اقداماتی که از سوی رئیس جمهور اعلام شد نقض برجام نبود و اگر اروپایی‌ها به تعهدات خود عمل و در مواضع خود تجدید نظر نکنند، اقدامات اساسی‌تر نیز در پیش است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار داشت: طرف‌های باقی‌مانده در برجام باید بدانند که اقدامات ایران یک شروع است و پیامی برای آنهاست که جمهوری اسلامی پای منافع خود می‌ایستد و با اقتدار اهداف خود را در همه زمینه‌ها پیگیری می‌کند.

رضایی تأکید کرد: همان‌طور که رئیس جمهور اعلام کرد ایران گام اول را با ایجاد یک فرصت که به اروپایی‌ها داد برداشت و اگر آنها منافع ایران را تأمین نکنند، جمهوری اسلامی پله به‌ پله به‌سمت تکمیل چرخه هسته‌ای حرکت خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: برجام برجام بدون آمریکا مجلس شورای اسلامی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۵۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه امری از لیگ برتر: جلوی رویای تیم‌ها را می‌گیرند!

به گزارش "ورزش سه"، اونای امری، سرمربی استون ویلا، معتقد است که شانس کسب سهمیه اروپایی توسط باشگاه‌های انگلیسی به دلیل سطح مسابقات لیگ برتر به آن‌ها آسیب می‌رساند. استون ویلا در حال حاضر تنها نماینده انگلیس در رقابت‌های اروپایی است.

استون ویلا در نیمه ‌نهایی لیگ کنفرانس اروپا به مصاف المپیاکوس می‌رود. منچسترسیتی، آرسنال، لیورپول و وستهام دیگر باشگاه‌های انگلیسی حاضر در رقابت‌های اروپایی بودند که از دور مسابقات کنار رفته‌اند.

امری در نشست خبری گفت: "ما تنها تیم انگلیسی هستیم و این سخت است چون لیگ ما سخت‌ترین لیگ جهان است. اگر می‌خواهیم در لیگ خود موفق باشیم و در اروپا هم خوب کار کنیم، ترکیب آن چالش بسیار سختی است، چون باید صد در درصد برای آماده سازی پیش از هر بازی تمرکز کنیم."

او در مورد فشردگی رقابت‌ها در انگلیس که روی عملکرد یک تیم برای شرکت در رقابت‌های اروپایی اثر می‌گذارد، گفت: "من نمی‌فهمم چطور می‌توانید تصمیم بگیرید که با رقابت‌های اروپایی درست برخورد نکنید. از موفق‌ترین تیم‌های دنیا الگو می‌گیرم، بنابراین هم در لیگ و هم در اروپا انگیزه زیادی داریم. حضور در شرایطی که اکنون داریم، شاید بهترین چیزی است که می‌توانستیم در شروع فصل به آن امیدوار باشیم.

اما از آنجایی که در طول سال بهتر عمل کرده‌ایم، آنچه به دست آورده‌ایم غافلگیرکننده نیست. به هر حال می‌دانید که ادامه دادن آن برای مدت طولانی دشوار است. اکنون مدعی هستیم تا در لیگ برتر چهارم شویم و به فینال لیگ کنفرانس اروپا برسیم. ایده ما این است که به پیشرفت ادامه دهیم. اولین هدف ما در تمام فصل این بود که تا جایی که می‌توانیم در لیگ برتر به بالاترین رده برسیم، اما هرگز از رقابت درست در لیگ کنفرانس خودداری نکردیم."

دیگر خبرها

  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان
  • حکم دادگاه لاهه برای دستگیری نتانیاهو جدی است
  • گلایه امری از لیگ برتر: جلوی رویای تیم‌ها را می‌گیرند!
  • نقش سازنده سپاه در امنیت پایدار منطقه و مبارزه با تروریسم
  • امری: سطح بالای لیگ برتر مانع موفقیت تیم‌های انگلیسی در اروپا است
  • روایت ظریف از دلایل موافقت آمریکا و مخالفت اعراب و اسرائیل با برجام
  • تیم جدید و اروپایی اکرم عفیف مشخص شد؟
  • پیشنهادات اروپایی برای رونالدینیوی قطری‌ها
  • اجتماع دانشگاهیان خاش در حمایت از دانشجویان و دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی طرفدار غزه
  • خیزش بزرگ دانشجویان بیان انزجار از تحرکات حمایتی حاکمان امریکایی و اروپایی است