Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@23:12:44 GMT

هواپیمای فرانسوی در اصفهان فرود اضطراری کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۰۵۶۶۷

هواپیمای فرانسوی در اصفهان فرود اضطراری کرد

اصفهان - ایرنا - هواپیمای فرانسوی با 267 نفر مسافر ساعت 19 و 25 دقیقه روز چهارشنبه در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان فرود اضطراری کرد.

منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان شامگاه روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با تایید فرود اضطراری هواپیمای فرانسوی گفت : همه سرنشینان این هواپیما سالم هستند و خدمات رسانی به آنان در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد : هواپیمای ایرفرانس از فرانسه به بمبئی در حال حرکت بود که درخواست فرود اضطراری کرد.
به گفته شیشه فروش در این ارتباط مشکل خاصی گزارش نشده است.
فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان، فرودگاه احتیاطی تمامی پروازهای فرودگاه مهرآباد و امام خمینی(ره) و بیش از 60 درصد از پروازهای داخلی فضای کشور است.
همچنین فرودگاه اصفهان معین فرودگاه های تهران و 10 استان دیگر در زمان بروز حوادث غیر مترقبه است.
فرودگاه بین المللی شهید بهشتی در شرق اصفهان دارای 2 باند به طول چهار هزار و 397 متر و عرض 45 متر با 10 جایگاه پذیرش انواع هواپیمای مسافربری و ترمینال پروازهای داخلی و خارجی است.
پایگاه اینترنتیاکسپرسفرانسه در خبری فوری از خروج یک فروند هواپیمای ایرفرانس از سیستم رادار در آسمان شهر اصفهان خبر داد.
این پایگاه خبری اینترنتی گزارش داد که پرواز خطوط هوایی ایرفرانس با شماره AF218 که از پاریس عازم بمبئی هند بود، بطور غیر منتظره ای در آسمان شهر اصفهان از رادار ناپدید شد.
6026/3011

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد فرود اضطراري هواپيماي فرانسه فرودگاه اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۵۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته شدن حریم هوایی پاریس در افتتاحیه المپیک

فرانسه امنیت مرزی فرودگاه‌های پاریس را پیش از بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ افزایش خواهد داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مقامات فرانسوی تصمیم گرفته‌اند تعداد مرزبانان فرودگاه ها را تا 1900 نفر افزایش دهند و همچنین اقداماتی علیه رانندگان غیر قانونی که بدون سفارش قبلی از طریق اپلیکیشن، مسافران را مستقیماً از فرودگاه می‌برند، انجام دهند.

ابراز اطمینان مکرون از پاک‌سازی رود سِن تا المپیک

آملی اودیا کاسترا، وزیر ورزش فرانسه با تایید این موضوع گفت: در هفته‌های اخیر دستگیری‌ها و بازرسی‌های اضافی رشد داشته است. تجربه فرودگاه اولین و آخرین خاطره‌ای خواهد بود که ورزشکاران، رسانه‌ها از سراسر جهان و بازدیدکنندگان متعدد آن را با خود خواهند برد. همچنین برنامه‌هایی برای بسته شدن حریم هوایی پاریس به مدت شش ساعت در مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک 2024 داریم.

18 هزار سرباز فرانسوی در طول بازی‌ها در پاریس مستقر می‌شوند که 3 هزار نفر از آنها به نظارت هوایی اختصاص خواهند داشت. این تعداد علاوه بر 35 هزار افسر پلیس مدنظر قبلی است.

المپیک پاریس از 26 جولای تا 11 آگوست 2024  (5 تا 21 مرداد سال جاری) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پاریس برای المپیک 2024 به یک دژ نظامی تبدیل می‌شود!
  • بسته شدن حریم هوایی پاریس در افتتاحیه المپیک
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • تمساح سرگردان در فرودگاه/ عکس
  • علت فرود اضطراری پرواز استانبول-تهران در ارومیه
  • دلیل فرود اضطراری پرواز استانبول تهران چه بود؟