Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پایگاه بیزنس اینسایدر می‎گوید که افزایش فرار زنان از عربستان نگرانی‌های مقامات این کشور را به دنبال داشته است. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، ۲ خواهر اهل عربستان که از رفتار خشونت آمیز خانواده خود فرار کردند اعلام کردند که موفق به دریافت پناهندگی شده و زندگی جدیدی را شروع خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش پایگاه بیزنس اینسایدر، ما‌ها و وفا ۲۸ و ۲۵ ساله ماه گذشته از عربستان سعودی به دلیل مشاهده ظلم و سوء استفاده جنسی فرار کردند.
پس از آنکه این ۲ دختر به گرجستان رسیدند مکانی که معمولا فراری‌های عربستان به آنجا می‌روند، با اکانت توییتر جدید ویدئو و پیام منتشر کردند.
این ۲ دختر سعودی با دزدیدن تلفن پدر خود اجازه برای درخواست ویزا را دریافت کردند و پس از دریافت ویزا، عربستان را ترک کردند.   بنابر این گزارش، آنها در کاه آوریل عربستان را ترک کردند.   مقامات عربستان اخیرا از افزایش شمار زنانی که از این کشور فرار می‌کنند ابراز نگرانی کرده و فرار این ۲ خواهر را تهدیدی به امنیت ملی اعلام کردند.

 انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: عربستان سعودی فرار دختر تهدید ویزا گرجستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۵۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر معاون امیرعبداللهیان به ریاض

معاون اقتصادی وزیر امو خارجه کشورمان به منظور شرکت در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد صبح امروز وارد ریاض شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، مهدی صفری، معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه امروز صبح در فرودگاه ریاض مورد استقبال علیرضا عنایتی، سفیر ایران در عربستان قرار گرفت.

صفری برای شرکت در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد با شعار «همکاری بین‌المللی، توسعه و انرژی» با حضور سران کشورها و سیاستگذاران  اقتصادی کشورهای مختلف جهان به عربستان سفر کرده است.

هدف از این نشست یافتن راه‌حل‌هایی برای چالش‌های جهانی مرتبط با مسائل بشردوستانه، تغییرات اقلیمی و موضوع‌های اقتصادی عنوان شده است.

آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایرانتعیین سرکنسول عربستان در مشهد و سفر مقام سعودی به تهران

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • سفر معاون امیرعبداللهیان به ریاض
  • فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض
  • ابراز نگرانی اپوزیسیون از بیداری دانشجویان آمریکایی + فیلم
  • یک هواپیمای اسرائیلی در ریاض فرود آمد
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی | ماموریت صهیونیست ها در سفر به عربستان چیست؟
  • رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد
  • مهاجرت با ویزای جعلی
  • بازار سیاه مهاجرت با ویزای جعلی