Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@03:22:04 GMT

300 روانشناس در مناطق سیلزده لرستان مستقر هستند

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۰۵۷۹۶

300 روانشناس در مناطق سیلزده لرستان مستقر هستند

به گزارش ایرنا، سلمان کریمیان روز چهارشنبه در کارگروه اجتماعی فرهنگی در سالن جلسات استانداری بیان کرد: با بسیج امکانات از سایر استان ها 32 تیم اورژانس از استان های معین در قالب 100 نفر جهت ارزیابی اولیه در مناطق آسیب زده مستقر شد.
وی اظهار داشت: 300 روانشناس در قالب 163 تیم مداخلات روانی اجتماعی انجام می دهند و با بنا بر آخرین آمار 6 هزار و 525 نفر غربالگری شده است و یک هزار و 654 نفر از این افراد دارای مشکلات روانی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کریمیان ادامه داد: مراکز و پایگاه های خدمات آسیب های اجتماعی باید در این شهرستان ایجاد شود چراکه خدمات پس از سیل در این مناطق ضروری است.
وی بیان کرد: بیشترین آسیب اختلافات حاد خانوادگی ،همسر آزاری، خودکشی و کودک آزاری موارد قابل مشاهده توسط تیم های امدادرسان در این مناطق بود.
7274/6060
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آسیب های اجتماعی خودکشی سیل کودک آزاری مناطق 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۵۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا


به گزارش خبرگزاری صدا  و سیما ، مرکز اصفهان ؛ سرپرست فرمانداری ویژه کاشان در پانزدهمین جلسه ستاد اجرایی کنگره ملی شهدا با بیان اینکه ماموریت ها، اجزا و شئون کنگره ملی شهدای کاشان باید بین اقشار مختلف تقسیم شود گفت: هنرمان باید این باشد که اینگونه یادواره‌ها و کنگره‌ها مردمی برگزار شود.


حمید رضا محمدی فشارکی پاسداشت شهدای گرانقدر کنگره ملی دارالمومنین کاشان را برای همگان افتخار دانست و افزود: بازخوانی یاد و خاطره شهدا برای نسل کنونی ضروری است.


وی با بیان اینکه به برکت وجود مقدس شهدا مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه برطرف خواهد شد، گفت: با وجود این مشکلات بعضی جا‌ها مانند یادواره شهدا نیاز داریم که مردم تخلیه و آرام شوند.

دیگر خبرها

  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • همایش کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در هفشجان
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیلزده زرآباد آغاز شد
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • بهره مندی ۱۳۸ هزار کارگر در لرستان از پوشش بیمه تأمین اجتماعی
  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد
  • پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس