Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@06:52:12 GMT

اجرای موسیقی در رستوران های آستارا ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۰۶۳۸۲

اجرای موسیقی در رستوران های آستارا ممنوع شد

آستارا - ایرنا - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا گفت: طبق بخشنامه اداره کل متبوع، اجرای موسیقی در رستوران ها و مجتمع های پذیرایی این شهرستان برای حفظ حرمت ماه مبارک رمضان ممنوع شد و مدیران این واحدها همکاری کنند.

شاپور تشرینی چهارشنبه شب در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: قبل از ماه مبارک رمضان برای جذب گردشگران و گرایش مردم به موسیقی محلی و سنتی، در هفت مجتمع پذیرایی و رستوران آستارا موسیقی سنتی اجرا می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا در صورت استقبال هنرجویان، برای برگزاری کلاس های تابستانی موسیقی آمادگی دارد و استادان مجربی در این شهرستان فعالیت می کنند.
تشرینی گفت: آموزش پخت شیرینی و غذاهای محلی آستارا برای بانوان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان با استقبال گرم مردم مواجه شد.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت، 13 هتل، 9 هتل آپارتمان، هفت مهمانپذیر، پنج مجتمع پذیرایی، 26 واحد پذیرایی بین راهی و 700 مسافر کاشانه در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع است.
7105 / 7124/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي ممنوعيت موسيقي گيلان آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۶۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا

دریافت 24 MB

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با آخرین روز از گرامیداشت هفته زمین پاک و با هدف ترویج فرهنگ محافظت از محیط زیست و منابع طبیعی، جشنواره زمین پاک در شهرستان آستارا با حضور مسؤولان ارشد استانی و شهرستانی، دانش آموزان، دبیران و جوامع محلی در محل خانه محیط زیست پناهگاه حیاط وحش این شهرستان برگزار شد.

کد خبر 6090076

دیگر خبرها

  • (ویدئو) پذیرایی عجیب از مشتریان مانند حیوانات در یک رستوران لاکچری!
  • رسالت معلمان، هدایت و ارشاد دانش آموزان است
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان