Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مرتضی شهبازی نیا رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای کشور در خصوص انتصابات اخیر قوه قضاییه و مورد توجه قرار دادن جوانگرایی گفت:رئیس اسکودا با اشاره به انتصاب علی بهادری جهرمی به ریاست مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلا و کارشناسان قوه قضاییه و مورد توجه قرار دادن جوانگرایی گفت: در خصوص انتصابات اخیر رئیس قوه قضاییه بسیار خوش بین هستم، نفس جوانگرایی اتفاق خیلی خوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان،مرتضی شهبازی نیا رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای کشور در خصوص انتصابات اخیر قوه قضاییه و مورد توجه قرار دادن جوانگرایی گفت:رئیس اسکودا با اشاره به انتصاب علی بهادری جهرمی به ریاست مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلا و کارشناسان قوه قضاییه و مورد توجه قرار دادن جوانگرایی گفت: در خصوص انتصابات اخیر رئیس قوه قضاییه بسیار خوش بین هستم، نفس جوانگرایی اتفاق خیلی خوبی است.

وی در ادامه عنوان کرد: استفاده از نیروی جوان و جوانگرایی موجب می‌شود که چرخه مدیران کشور گسترش پیدا کند و از انرژی و تفکر جوان بهره برداری لازم بعمل آید.

رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای کشور در ادامه درباره انتصاب علی بهادری جهرمی به ریاست مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلا و کارشناسان قوه قضاییه اظهار کرد: این فرد نیروی جوان و دارای انرژی، انگیزه و با تجربه و درعین حال دارای تخصص در حوزه حقوق عمومی است که امیدوارم منشاء خدمات موثری باشد و بخصوص این امید وجود دارد که موازی کاری در حوزه نهاد وکالت مرتفع شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کانون وکلا رئیس اتحادیه حقوق عمومی بهادری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۶۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای مشوقهای قابل توجه به سربازان دارای مهارت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح گفت: این مشوق ها، از جمله کسری خدمت یکماهه، مرخصی تشویقی و انتخاب محل خدمت، به چهارگروه از مشمولان تعلق می‌گیرد.

{$sepehr_media_11075355_600_350 }

دیگر خبرها

  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • اعطای مشوقهای قابل توجه به سربازان دارای مهارت
  • سپاهانی‌ها بدون توجه به حواشی: تمرین کردند و خندیدند! (عکس)
  • مظلومیت حقوق بشر نزد افکار عمومی جهان مشخص شد
  • شناسایی ۳۳ مورد سه قلوزایی در لرستان
  • پاسخ به حاشیه‌سازی‌ها پیرامون انتصابات در دانشکده علوم خانواده
  • واکنش دانشگاه تهران به حواشی برخی انتصابات در دانشکده خانواده
  • بازدید رئیس قوه قضاییه از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی هرمزگان
  • در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند
  • رئیس قوه قضاییه: در زمینه امور فرهنگی نباید فقط نیروی انتظامی در کف خیابان کار کند