Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،«آرش آهرون» مدیر داخلی بانک خون بندناف رویان آذربایجان غربی درباره میزان افزایش تعداد نمونه‌های سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ افزود: در سال گذشته بیش از ۲۵ درصد در تعداد نمونه‌های ذخیره سازی شده خون بندناف استان افزایش را شاهد بودیم که این آمار نوید بخش آینده‌ای روشن برای استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی درباره اهمیت ذخیره سازی خون بندناف ابراز کرد: خون بندناف نوزاد سرشار از سلول‌های بنیادی است و قابلیت درمانی بیش از ۶۰ نوع بیماری را دارد و یکی از ساده‌ترین راه‌های ذخیره سازی سلول‌های بنیادی است که هیچ ضرری به مادر و نوزاد ندارد.   مدیر داخلی بانک خون بندناف استان درباره بیماری‌هایی که با خون بندناف قابلیت درمان دارند، بیان کرد: خون بندناف در بیماری‌هایی همچون سرطان‌های خون، تالاسمی، لوسمی، فلج‌های مغزی و ضایعه‌های نخاعی و انواع بیماری‌های مرتبط با خون خاصیت‌های شگفت‌انگیز درمانی دارد بنابراین به تمام خانواده‌ها توصیه می‌شود نسبت به ذخیره‌سازی خون بندناف نوزادان خود اقدام کنند.   آهرون درباره شرایط و تسهیلات پرداختی بانک خون بندناف رویان افزود: در سال جاری تسهیلات و شرایط پرداختی ویژه‌ای برای خانواده‌ها تدارک دیده ایم تا تمامی خانواده‌ها توانایی ذخیره سازی خون بندناف فرزندان خود را داشته باشند.   انتهای پیام/م   افزایش ذخیره خون بند ناف در آذربایجان غربی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار علمی اخبار سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۶۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رها‌سازی مرحله دوم آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه

مجید رستگاری مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: دومین مرحله از رهاسازی آب در فاز اول از محل سد سیلوه پیرانشهر از طریق مانور دریچه تخلیه تحتانی سد به سمت رودخانه لاوین بوده و در ادامه پشت سد مخزنی کانی‌سیب رهاسازی می‌شود.

وی اضافه کرد: در فاز اول ۱۲ مترمکعب بر ثانیه و در فاز دوم ۵ مترمکعب بر ثانیه از طریق تونل انحرافی و سامانه انتقال آب جلدیان به سمت سد چپرآباد و از آنجا به سمت دریاچه ارومیه روانه شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: در مجموع ۱۷ مترمکعب آب در ثانیه در حال طی مسیر از طریق سامانه‌های انتقال آب به سمت حوضه دریاچه ارومیه است.

رستگاری گفت: در مرحله پیشین رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه در سال آبی جاری، ۱۲ میلیون متر مکعب آب از سد سیلوه رهاسازی شده بود.

سد سیلوه در شهرستان پیرانشهر در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۰ درصدی ذخیره خون بندناف نوزاد در هرمزگان
  • افزایش30 درصدی ذخیره خون بند ناف نوزاد در هرمزگان
  • بررسی آخرین وضعیت سیب ذخیره شده در سرد خانه های آذربایجان غربی
  • مبارزه با بیماری زنگ زرد غلات در ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی
  • مبارزه با  بیماری زنگ زرد غلات در ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی
  • آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه
  • ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان غربی علیه بیماری زنگ زرد غلات سم پاشی شد
  • کوهپیمایی کارکنان سپاه شهدای آذربایجان غربی
  • رها‌سازی مرحله دوم آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه
  • فواید و مضرات باران ۴۸ ساعته مازندرانی‌ها