Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@13:37:45 GMT

برکناری 4 نفر از مسئولین نفتی جنوب به علت سهل‌انگاری

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۰۶۶۹۹

به دستور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، رئیس خدمات عملیات، رئیس HSE، رئیس بازرسی خطوط لوله و سرگروه آزمایش چاه شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری برکنار شدند. آفتاب‌‌نیوز : این تصمیم به علت سهل انگاری این افراد در انجام وظایف محوله، عدم رعایت دستورالعمل های ایمنی و عدم بکارگیری تمهیدات لازم برای انجام تعمیرات صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این شرکت همچنین اعلام کرد که در مورد تخلفات و یا قصور سایر افراد نیز بررسی و اقدام خواهد شد.
تا تعیین جانشین نهایی این افراد، ابراهیم پیرامون مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری علی شکیبا کیا را به عنوان سرپرست اداره ایمنی بهداشت و محیط زیست و علی محمدی را به عنوان سرپرست خدمات عملیات این شرکت منصوب کرد.
بر اساس این گزارش، روز دوشنبه این هفته خط لوله 42 اینچ نفت امیدیه هنگام تعمیرات در اثر برخورد لودر با این لوله نفتی دچار نشت و آتش سوزی شد و متعاقب آن خط 12 اینچ انتقال گاز مایع مجاور آن نیز آتش گرفت که آتش سوزی هر دو خط تا روز سه شنبه به طور کامل مهار شد.
منبع: ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مناطق نفت خیز جنوب شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۶۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی

استاندار کردستان و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان با ارسال لوح سپاس از اقدام‌های مدیر و کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان برای ارائه خدمات و تسهیلات به مسافران نوروزی تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، در این لوح منصور مهرزاد، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان و اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار و رئیس ستاد خدمات سفر این استان از تلاش جهانبخش نوکانی، مدیر منطقه کردستان قدردانی کردند.

دیگر خبرها

  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • در پی همکاری برای سرکوب دانشجویان؛ افزایش فشار‌ها برای برکناری رئیس دانشگاه کلمبیا
  • در پی همکاری برای سرکوب دانشجویان؛ افزایش فشارها برای برکناری رئیس دانشگاه کلمبیا
  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر صهیونیستی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر دارایی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • خودرو جایزه کم مصرفان برق/ توافق نفتی آمریکا و چین
  • پشت پرده مقاومت رئیسی برای عزل وزیر اقتصاد /همین افاضات برای برکناری آقای وزیر کافی نیست؟