Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@04:16:18 GMT

۱۰ عنوان کتاب در قزوین رونمایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۰۶۸۸۳

۱۰ عنوان کتاب در قزوین رونمایی می‌شود

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، بهنام پیری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر ۵ کتاب مکتوب و ۵ کتاب صوتی در استان رونمایی می‌شود.

امیر پیری افزود: دیدار با خانواده‌های شهدا، برگزاری نشست ها، سخنرانی در نمازجمعه و برگزاری صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح نیز در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: درباره روحانیون و نقش آنان در دوران دفاع مقدس نیز کتاب‌هایی در دست چاپ است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار از عملیات بیت المقدس به عنوان یکی از مهمترین عملیات‌های کشور در جنگ تحمیلی یاد کرد و گفت: این عملیات ثمرات قابل توجهی برای کشور داشت که می‌توان به اسارت ۱۹ هزار عراقی و آزادسازی هویزه و خرمشهر اشاره کرد.

امیر پیری گفت: از ۳۱ استان کشور، در ۲۱ استان ساخت مرکز فرهنگی به اتمام رسیده، اما در این زمینه در قزوین کار موثری انجام نشده است که باید به آن توجه شود.

استاندار هم گفت: باید به عملیات بیت المقدس بیش از این‌ها پرداخته شود چراکه این عملیات موتور جنگی صدام را خاموش کرد.

عبدالمحمد زاهدی افزود: تصرف خرمشهر با نیروی پیاده امکان پذیر نبود و این آزادسازی بسیاری از معادلات نظامی جهان را تغییر داد.

انتهای پیام/ک

۵ کتاب مکتوب و ۵ کتاب صوتی در استان رونمایی می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معرفی کتاب دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۶۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشارات خط مقدم با ۷۰عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید

به گزارش خبرنگار مهر، انتشارات خط مقدم با ۷۰ عنوان در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی تهران حضور پیدا می‌کند که از این تعداد ۶ عنوان چاپ اول بوده و باقی، تجدید چاپ هستند.

رونمایی از کتاب‌هایی ازجمله صنوبر، پروانه سوم، نامه‌ای از جنوب، نورا، صبح واقعه، کتب کنعان، پرتگاه، پشت پاشنه، رخت شو از جمله برنامه‌های این انتشارات در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است. همچنین برگزاری نشستی با موضوع چالش‌های تولید روایت از جبهه مقاومت برای مخاطبان نوجوان و بزرگسال از دیگر برنامه‌هایی است که توسط این انتشارات در نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود.

رونمایی و بررسی کتاب نامزد گلوله‌ها نوشته مرتضی سرهنگی به همراه نقد کتب مربوط به شهید حاج قاسم سلیمانی نیز در نمایشگاه کتاب توسط این ناشر پیگیری می‌شود.

کد خبر 6097452 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • انتشارات خط مقدم با ۷۰عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • (تصاویر) آذری جهرمی در مراسم رونمایی از کتاب «مهندسی اجماع»
  • رونمایی از کتاب «مثل ابراهیم» در رزن
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • یک روایت از جهادگران در عملیات بیت‌المقدس
  • کتاب «رضای انقلاب» رونمایی می‌شود
  • تسریع در آزادسازی میدان جلوخان در ۱۴۰۳/ گره ۱۳ ساله میدان امام علی (ع) را باز می‌کنیم
  • رونمایی پرشور کتاب «کیومی» هوتن هاشمی در فرشته شهرتاب