Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@17:57:06 GMT

پایگاه های استعدادیابی بسکتبال در استان ها ایجاد می شود

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۰۷۷۶۹

پایگاه های استعدادیابی بسکتبال در استان ها ایجاد می شود

سمنان- ایرنا- دبیر فدراسیون بسکتبال گفت: آیین نامه تاسیس پایگاه های استعدادیابی این رشته ورزشی به هیات بسکتبال استان ها اعلام شد.

مسعود عماری شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در سمنان بیان کرد: افرادی که تمایل به تاسیس پایگاه های استعدادیابی دارند، می توانند براساس دستورالعمل این آیین نامه اقدام می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر فدراسیون بسکتبال تاکید کرد: اقدامات پایگاه های استعدادیابی بسکتبال در استان ها به طور کامل توسط این فدراسیون نظارت می شود.
عماری با بیان اینکه نحوه برگزاری رقابت های رده سنی پایه برای استعدادیابی تغییر کرده است، خاطرنشان کرد: آیین نامه این رقابت ها به استان ها ارائه شده که در آن رده سنی زیر 14 و 15 سال مطرح است.
دبیر فدراسیون بسکتبال یادآور شد: تمام برنامه ها در استعدادیابی بسکتبال سبب می شود تا تیم ملی بزرگسالان قدرتمندی در بلندمدت پرورش یابد.

** جوانگرایی رمز آینده سازی برای تیم ملی
عماری بیان کرد: حضور بازیکنان جوان در تیم ملی بسکتبال علاوه بر کسب تجربه برای آن ها، آینده این رشته ورزشی کشور را تضمین می کند
دبیر فدراسیون بسکتبال افزود: بهره گیری از همه ظرفیت ها برای حضور در رقابت های قهرمانی بسکتبال جهان با هدف کسب سهمیه المپیک ضروری است.
وی بیان کرد: با این اوصاف، جوانگرایی در تیم ملی باید مد نظر قرار گیرد تا بسکتبالیست های جوان کشور با کسب تجربه در آینده جایگاه ایران را در این رشته ورزشی ارتقا دهند.

** هدف گذاری کسب سهمیه المپیک است
دبیر فدراسیون بسکتبال با بیان اینکه تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان در رنکینگ جهانی سیزدهم است، گفت: این فدراسیون، برای حضور این تیم در رویدادهای بین المللی مختلف به منظور ارتقای رنکینگ آن برنامه ریزی کرده است.
وی به حضور تیم ملی بسکتبال بانوان در رقابت های قهرمانی جهان در هلند اشاره و خاطرنشان کرد: سه تیم برتر این رقابت ها سهمیه المپیک را کسب می کنند.
عماری تاکید کرد: تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان می تواند با قرار گرفتن در جمع 6 تیم برتر رنکینگ جهانی، سهمیه المپیک را از آن خود کند.
وی اظهارداشت: با حضور تیم ملی بسکتبال آقایان در رقابت های جام جهانی شنژن چین، مسابقه های مهمی پیش روی این تیم است.
دبیر فدراسیون بسکتبال تصریح کرد: اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال ایران برای درخشش در این رقابت ها از هجدهم خرداد آغاز می شود، این تیم در تورنمنت هایی از جمله در پرتغال، روسیه و یونان حضور خواهد داشت.
به گزارش ایرنا، جام جهانی بسکتبال 2019 چین، شهریور 98 برگزار می شود و ایران با تیم های اسپانیا، پورتوریکو و تونس هم گروه است.
عماری شامگاه چهارشنبه در مجمع عمومی هیات بسکتبال استان در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان سمنان حضور یافت.
9891/6103

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش بسكتبال استعداديابي استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۷۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی

چهار بازیکن جهت ارائه پاره‌ای از توضیحات در خصوص اتفاقات بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر آقایان به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند.

سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

شایان ذکر است، مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفزی و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال آقایان ایران نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است