Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بهزیستی میاندورود گفت: بعد از وقوع سیل کارشناسان بهزیستی با حضور میدانی بررسی‌های لازم را به‌عمل آوردند و در این بازدیدها تعداد 95 واحد مسکونی مورد تایید نهایی بنیاد مسکن قرار گرفت که از این تعداد 19 خانه احداثی، 68 خانه تعمیری و 8 مورد معیشتی مورد تایید قرار گرفت. به گزارش بلاغ، سید مرتضی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: بعد از وقوع سیل کارشناسان بهزیستی با حضور میدانی بررسی‌های لازم را به‌عمل آوردند و در این بازدیدها تعداد 95 واحد مسکونی مورد تایید نهایی بنیاد مسکن قرار گرفت که از این تعداد 19 خانه احداثی، 68 خانه تعمیری و 8 مورد معیشتی مورد تایید قرار گرفت که برای هر خانواده بین 5 تا 15 میلیون تومان کمک موردی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: برای ساخت واحدهای مسکونی 10 میلیون در روستا و 12 میلیون در شهر به‌‍صورت بلاعوض از سوی بنیاد مسکن و 10 میلیون از سوی بهزیستی و همچنین 40 میلیون وام در روستا و 50 میلیون در شهر داده می‌شود.

رئیس بهزیستی میاندورود خاطرنشان کرد: آیین کلنگ زنی ساخت خانه مددجویان خسارت دیده از سیل در روستای اوسا زده شد و کار ساخت توسط بسیج سازندگی شروع شده است.

این مسئول از اهدا 10 پکیج لوازم خانگی از سوی بنیاد برکت به مددجویان میاندورود خبر داد و گفت: بهزیستی از طریق واحد مشارکت و آستان قدس رضوی و مراکز غیردولتی و خیرین بیش از 138 میلیون تومان کمک غیرنقدی جمع‌آوری و بین خسارت دیدگان توزیع کرد.

موسوی تصریح کرد: همکاران حوزه سلامت روان بهزیستی میاندورود بعد از وقوع سیل بین سیل‌زدگان حضور پیدا کردند و با اجرای طرح محب و اورژانس اجتماعی کمک‌های روانشناسی کردند.

وی اظهار کرد: 12 واحد برای مددجویان شناسایی کردیم که قرار شد ساخت مسکن آن‌ها را با همکاری بسیج سازندگی در سال جاری داشته باشیم.

رئیس بهزیستی میاندورود در پایان از بنیاد مسکن بابت پیگیری‌ها و بسیج سازندگی که در همیاری و ساخت مسکن مددجویان تلاش داشتند تشکر کرد و گفت: خوشحالیم سیلی که تهدید بود را تبدیل به فرصت کردیم.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۷۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت دیدگان بخش مسکونی جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن ارتباط بگیرند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در اطلاعیه‌ی فرمانداری یزد آمده؛

با توجه به بارندگی‌های اخیر و بروز خسارت احتمالی ناشی از بارندگی و سیلاب، شهروندان شهرستان یزد جهت اعزام ارزیاب با شماره ۳۷۲۳۸۷۵۰ داخلی ۱ تماس حاصل بگیرند.
سایر شهرستان‌ها نیز از طریق بنیاد مسکن شهرستان و روستاییان نیز از طریق دهیار روستا جهت حضور تیم ارزیاب پیگیری کنند.

دیگر خبرها

  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • خسارت دیدگان بخش مسکونی جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن ارتباط بگیرند
  • نبود زمین برای ساخت مسکن، چالش این روزهای مددجویان و کمیته امداد
  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد