Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@03:26:11 GMT

توزیع ۳۰۰ بسته غذایی بین نیازمندان منطقه شمیل

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۰۷۹۹۸

توزیع ۳۰۰ بسته غذایی بین نیازمندان منطقه شمیل

تنی پور گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان و به همت موسسه خیریه انصارالحجه(عج)، ۳۰۰ بسته غذایی بین نیازمندان منطقه شمیل از توابع شهرستان بندرعباس توزیع شد.

« داود تنی پور »، مدیر موسسه خیریه انصار الحجه(ع) دهستان شمیل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرعباس عنوان کرد: موسسه خیریه انصار الحجه(عج) همه ساله در ایام پر فضیلت و با برکت ماه مهمانی خدا با بهره گیری از ظرفیت خیرین نیک اندیش، بسته های غذایی را تهیه و بین فقرا و نیازمندان منطقه شمیل توزیع می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی از یک کیسه برنج 10 کیلیویی، پنج بسته ماکارونی و 2 عدد رب گوجه 300 گرمی به عنوان محتویات بسته غذایی امسال یاد کرد و افزود: امسال 300 خانوار نیازمند عضو موسسه خیریه انصار الحجه(عج) بسته غذایی دریافت کردند.

 

مدیر موسسه خیریه انصار الحجه(ع) قیمت هر بسته غذایی را حدود 120 هزار تومان اعلام کرد و گفت: در مجموع 36 میلیون تومان از سوی یک خیر برای خرید این مواد غذایی هزینه شد.

 

وی خاطرنشان کرد: موسسه خیریه انصارالحجه(عج) شمیل در سال 1387با مجوز رسی اداره کل بهزیستی استان هرمزگان و با هدف کمک به نیازمندان، ایتام و بیماران خاص و صعب العلاج تاسیس شد.

 

تنی پور با اشاره به اینکه بیشتر درآمد موسسه از کمک های مردم منطقه و خیرین تامین می شود، افزود: موسسه پس از شناسایی افراد خیر و دعوت از آنان، اقدام به تشکیل پرونده برای آنها می کند.

 

وی یادآور شد: تهیه و توزیع بسته های غذایی بین نیازمندان، تهیه و اهدا لوازم التحریر به دانش آموزان خانواده های بی بضاعت، تامین هزینه های درمان بیماران خاص و صعب العلاج و کمک به تامین مسکن نیازمندان ازجمله خدمات این موسسه است.

 

گفتنی است؛ شمیل دهستانی واقع در  رشته کوه های زاگرس با جمعیتی بالغ بر 25 هزار نفر  و دارا بودن آب و هوای گرم و خشک در شمال شرق هرمزگان در فاصله 80 کیلومتری شهر بندرعباس قرار دارد.

 

اضافه می شود؛ این دهستان شامل روستاهای فراوان از جمله حسنلنگی، کرمون، چاهخرگ، زمین سنگ، شهرابی، سرزه آلمهتریان، سهرابی، سرخنگی، نیان، سر ریگ، بالولی، گزشهنه، سرسماد، گرده، صفرباقری، باقلاقات، گنبدسرخ، پشتکوه، آبگولمان، سلوبلم، کوهدازان، کوه لهرو، آب کهور، سنگ بهمن، سرزه پشت بند، سرزه خاروک، زهوکی و.... است.

 

شایان ذکر است؛ در دهه های گذشته دهستان شمیل تداعی گر سر سبزی و نخل های سر به فلک کشیده بود تا اینکه در سال 88  علاوه بر خشکسالی، آتش نیز بر جان باغات این منطقه افتاد و امید را از کشاورزان این دهستان گرفت و دیگر خبری از سرزندگی و شادابی در این منطقه نیست و کشاورزن این منطقه را بی کار ساخته و همین موضوع موجب نمود فقر بیشتری در بین اهالی شده است.

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان ماه رمضان برنامه های ماه رمضان مرحله کشوری مراسم اختتامیه اردبیل حرم هلال بن علی ع شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل توزیع بسته غذایی دهستان شمیل ماه رمضان نیازمندان بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۷۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان گفت: این بسته ها به همت بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) توزیع شد.


موسوی افزود: پویش ملی لبخند مادری بنیاد ۱۵ خرداد با هدف تشویق به فرزندآوری و حمایت از خانواده‌های دارای چهار فرزند به بالا از سال گذشته آغاز شده و در دستور کار است.


وی گفت: در این مرحله به مادرانی که فرزند چهارم به بالای خود را حداکثر شش ماه قبل به دنیا آورده اند بسته‌های لبخند مادری اهدا شد که شامل 40 قلم لوازم با کیفیت مورد نیاز کودک از تولد تا دو سالگی به ارزش تقریبی 6 میلیون تومان است.


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان افزود: این بسته ها توسط تولیدکنندگان داخلی تولید شده است و شامل حوله، لباس، دستمال مرطوب، تب سنج، شیشه شیر، لوازم بهداشت، زیر انداز، پتو و ... است.

موسوی گفت: در این مرحله 180 بسته لبخند مادری به همت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام با همکاری گروه‌های جهادی همکار با ستاد در شهرستان های استان و مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار توزیع شد.

وی افزود: از سال گذشته تاکنون بیش از 200 بسته لبخند مادری در استان و مناطق هدف توزیع شده است.

دیگر خبرها

  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • بیش از یک تُن مواد غذایی غیربهداشتی کشف و جمع‌آوری شد
  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد
  • کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)