Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، بانک توسعه آسیایی، برای تغذیه مصنوعی آب های زیر زمینی شهر کابل 100 میلیون دالر در اختیار دولت افغانستان قرار می دهد.

«جمال عبدالناصر شکوری» سرپرست ریاست آب های زیر زمینی وزارت انرژی و آب افغانستان اعلام کرد که با تکمیل شدن تحقیقات روی شیوه های مختلف تغذیه آب های زیر زمینی، کار های عملی این پروژه آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: سالانه بیش از ٢٥ میلیون متر مکعب آب در شهر کابل ذخیره میشود و در مقابل ٧٨ میلیون متر مکعب آب استفاده میشود که برای توازن میان ذخیره و استفاده از آب های زیر زمینی، تحقیقات روی شیوه های مختلف به منظور تغذیه مصنوعی آب های زیر زمینی جریان دارد.

به نوشته ایرنا، بانک توسعه آسیایی در سال 1966 به‌منظور توسعه اقتصاد کشورهای آسیایی تاسیس شده ‌است. این بانک که زیر نام UNESCAP کمیسیون اقتصادی سازمان ملل برای کشورهای آسیایی و شرق دور فعالیت دارد، دارای 67 عضو است. از جمله 48 عضو از داخل آسیا و اقیانوس آرام و 19 عضو آن خارج از کشورهای آسیایی هستند. این بانک زیرمجموعه بانک جهانی است.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بانک توسعه آسیایی افغانستان کابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۸۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات سیب زمینی مشمول عوارض ۶۰ درصدی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، احمد خانی نوذری، معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در نامه‌ای به رئیس سازمان توسعه تجارت درباره وضعیت عوارض صادرات سیب زمینی، اعلام کرد: با توجه به لزوم تامین سیب زمینی مورد نیاز بازار، به استناد مفاد بند چهارم تصمیم‌های متخذه جلسه تنظیم بازار کشور در ۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ مبنی بر تفویض اختیار وضع عوارض صادراتی برخی از اقلام کشاورزی به وزارت جهاد کشاورزی اعلام می‌شود صادرات سیب زمینی با کد تعرفه ۰۷۱۰۱۰۰۰ صرفاً با اخذ عوارض معادل ۶۰ درصد ارزش صادراتی آن از پانزدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تا اطلاع ثانوی از تمام گمرکات اجرایی میسر خواهد بود.

دیگر خبرها

  • موافقت با خواهرخواندگی بندرعباس با پنج شهر آسیایی
  • تروریسم یک تهدید مشترک برای کشورهای منطقه است
  • یک بانک برای ۵۷ کشور | ایران وام جدید می گیرد؟
  • حکومت افغانستان فراگیر است
  • سه میلیارد دلار اعتبار برای اجرای طرح انسداد مرزهای شرقی
  • صادرات سیب زمینی مشمول عوارض ۶۰ درصدی شد
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • طرح انسداد مرزهای شرقی کشور آغاز شد
  • طالبان: دخالت در امور داخلی خود را نمی پذیریم
  • قزاقستان: کشورهای مختلف به برقراری روابط با کابل تمایل دارند