Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-30@05:38:29 GMT

کاهش ۳ تا ۲۰ میلیونی قیمت‌ها در بازار خودرو

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۰۸۲۸۳

به گزارش جهان نيوز،  به‌عنوان مثال، سراتو با افتی ۲۰ میلیون تومانی مواجه شده و قیمت ۳۲۵ میلیون تومان برای آن پیشنهاد می‌شود. همچنین پژو ۲۰۰۸ نیز با توجه به افت قیمتی که داشته، در حال حاضر ۳۹۰ میلیون تومان قیمت دارد. این خودرو مرز ۴۰۰ میلیون تومان را طی هفته‌های گذشته رد کرده بود. در بین دیگر مونتاژی‌ها، چانگان نیز کاهش قیمت داشته و در حال حاضر با ۲۰۹ میلیون تومان قابل‌خرید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانگ فنگ مونتاژی ایران خودرو نیز ۱۶۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد که نشان می‌دهد خودروی موردنظر در هفته جاری افت قیمت داشته است.
  اما در بین خودروهای تولید داخل، پراید ۱۱۱ که ۵۶ میلیون تومان را نیز رد کرده بود، این هفته حدود سه میلیون تومان افت و به ۵۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید. پراید ۱۳۲ نیز با همین حدود عقب‌نشینی، در حال حاضر ۵۱ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود و برای وانت پراید هم باید ۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هزینه کرد. از بازار تیبا هم خبر می‌رسد این خودرو حدود سه میلیون تومان افت قیمت داشته و در حال حاضر محصولی ۵۴ میلیون تومانی است. ساینا هم ۶۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد که البته مخصوص مدل دنده‌ای آن است.

در بین مدل‌های پژو نیز این هفته شاهد افت قیمت بودیم؛ به‌نحوی‌که در حال حاضر مدل ۴۰۵ جی ال ایکس قیمتی برابر با ۸۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دارد. برای خرید مدل SLX پژو ۴۰۵ نیز باید ۹۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هزینه کرد. همچنین پژو ۴۰۵ دوگانه سوز نیز با ۸۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قابل‌خرید است. هر سه این خودروها چیزی حدود سه میلیون تومان طی هفته جاری کاهش قیمت داشته‌اند. پژو پارس نیز در حال حاضر با توجه به کاهش قیمتی که داشته، ۱۰۳ میلیون تومان (در مدل معمولی) قیمت دارد. اما پژو ۲۰۶ نیز طی هفته جاری با کاهش قیمت مواجه شد، به‌نحوی‌که تیپ ۲ این خودرو را می‌توان در حال حاضر با ۱۰۱ میلیون تومان خریداری کرد. پژو ۲۰۶ تیپ۵ نیز ۱۲۵ میلیون تومان قیمت دارد که نشان می‌دهد کمی افت در این هفته داشته است.

فعالان بازار اما در مورد دنا و رانا نیز از کاهش قیمت می‌گویند. به گفته آنها، دنا قیمتی برابر با ۱۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دارد و برای رانا نیز باید ۹۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هزینه کرد. در نهایت اما کاهش قیمت نصیب محصولات رنو نیز شده است، به‌نحوی‌که قیمت ساندرو استپ‌وی در حال حاضر زیر ۲۰۰ میلیون تومان قرار دارد. به گفته فعالان بازار، استپ‌وی که قیمت آن به ۲۱۰ میلیون تومان نیز رسیده بود، در حال حاضر با ۱۹۰ میلیون تومان قابل‌خرید است. همچنین تندر-۹۰ پلاس و اتومات نیز که ۲۰۵ میلیون تومان قیمت داشت، در حال حاضر ۱۸۵ میلیون تومان قیمت دارد.

منبع: تابناک کپی متن خبر برچسب ها: خودرو گرانی بازار

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: خودرو گرانی بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۸۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دینار عراق امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت صد دینار عراق امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در بازار ۴,۲۲۵ تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۵ تومان (۰.۳۵ درصد) کاهش یافته است. هر واحد صد دینار عراق روز گذشته با قیمت ۴,۲۴۰ تومان معامله می‌شد.

به گزارش اقتصاد ۱۰۰، امروز قیمت ۱۰۰ دینار عراق در بازار آزاد مانند دیروز با کاهش قیمت روبرو بوده است. قیمت ۱۰۰ دینار عراق که دیروز با کاهش قیمت ۴۵ تومانی به ۴,۲۴۰ رسیده بود، امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۱۵ تومانی (۰.۳۶ درصد) به ۴,۲۲۵ تومان رسید.

بالاترین قیمت ۱۰۰ دینار عراق در ۲۴ ساعت گذشته ۴,۲۲۵ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۴,۲۲۵ تومان خرید و فروش می‌شد.

قیمت فعلی ۱۰۰ دینار عراق نسبت به هفته گذشته ۲.۸۷ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

همچنین بهای هر واحد ۱۰۰ دینار عراق در شش ماه گذشته حدود ۸.۰۶ درصد افزایش یافته است.

در حال حاضر هر ۱۰۰ دلار آمریکا برابر است با ۱۵۲,۸۰۰ دینار عراق.

در حال حاضر یک میلیون تومان برابر است با ۲۳,۶۶۹ دینار عراق.

دیگر خبرها

  • پیش بینی قیمت طلا و سکه 11 اردیبهشت 1403 / سکه امامی میلیونی رشد کرد
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • نزول طلا و ارز ادامه دارد | افزایش تیراژ تولید خودرو
  • ریزش میلیونی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه/ پیش‌بینی قیمت‌های فردا
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سکه بهار ۳۸ میلیونی شد
  • متقاضیان خودرو دست نگه دارند
  • قیمت دینار عراق امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو
  • اخبار بازار خودرو / ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار
  • ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو