Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن هدایتی کتولی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برحسب بارش هایی که در ماه های اخیر اتفاق افتاده چند روستا شهرستان شامل خاک پیرزن، افراتخته، چلی و بالاچلی و تاویر دچار رانش و ریزش شدند که راه آنها به طور موقت بازگشایی شده است.

وی افزود: روستای میان رستاق (دهنه زرین گل) هم یکی دیگر از روستاهایی بوده که جاده آن درگیر رانش و ریزش بوده و مسیر آن چندین بار توسط عوامل راهداری بازگشایی شد اما در این هفته رانش های شدید ایجاد شده و حدود ۲۰۰ متر جاده کاملاً بسته شده و قابلیت بازگشایی را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدایتی گفت: در همین مسیر خط لوله گاز وجود داشت و دیروز صبح (چهارشنبه) مطلع شدیم که گاز روستا هم قطع شده است.

فرماندار شهرستان علی آبادکتول بیان کرد: طبق بررسی پیمانکار شرکت گاز تصمیم بر این شد تا گاز را از یک جهت فرعی وصل کنیم و اکنون هم عوامل شرکت گاز مشغول به فعالیت هستند.

وی اضافه کرد: چون جاده دسترسی فعلی امکان بازگشایی ندارد تصمیم گرفتیم که از جاده قدیم روستا که حدود دو کیلومتر است، استفاده کنیم.

هدایتی با بیان اینکه طی بازدیدی از این جاده بازگشایی مجدد آن را به ستاد مدیریت پیشنهاد دادیم، تصریح کرد: این جاده در بستر رودخانه قرار داشته و نیاز به پل دارد بنابراین مکاتبه ای با راهداری انجام شده تا با استفاده از تجهیزات جواد ائمه سپاه پلی نصب شود تا عبور و مرور به شکل اضطراری و موقت برقرار شود.

وی تأکید کرد: این روستا ۶۰ خانوار دارد ولی در این فصل به دلیل ییلاقی بودن روستا به حدود ۱۲۰ خانوار افزایش می یابد.

هدایتی با بیان اینکه راه میان روستاق از صبح چهارشنبه به طور کامل قطع است، اظهار کرد: برای ساکنان روستا آرد، سیلندرهای گاز مایع و مسائل بهداشتی پیش بینی و ارسال شده است.

فرماندار علی آباد کتول با توجه به احتمال ریزش کوه از شهروندان و روستائیان مناطق کوهستانی خواست تا بازگشایی جاده قدیم از هرگونه رفت و آمد غیرضرور خودداری کنند.

کد خبر 4612388

منبع: مهر

کلیدواژه: علی آبادکتول رانش زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۸۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده گنجنامه-تویسرکان بازگشایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهرداد آهکی صبح امروز گفت: از اواسط اسفند سال ۱۴۰۲ عملیات بازگشایی محور گنجنامه-تویسرکان با فعالیت ۱۰ نفر نیروی راهدار ،۱ دستگاه برف خور ،۱ دستگاه گریدر ،۲ دستگاه لودر ،۳ دستگاه کامیون برفروبی آغاز شده بود و تاکنون ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ادامه داشته است.

وی خاطر نشان کرد: در این مسیر کوهستانی، ۱۴ کیلومتر آن بسیار کولاک گیر بوده و در برخی از نقاط ارتفاع کولاک برف به ۶ متر نیز می‌رسد که با فعالیت جهادی عوامل راهداری عملیات برفروبی و بازگشایی این مسیر به پایان رسیده است.

وی تصریح کرد: بیش از ۲ هزار متر مربع در محور گنجنامه-تویسرکان با استفاده از آسفالت گرم چاله گیری و لکه گیری انجام شده است و عملیات لق گیری سنگ‌ها، تعمیر و نصب گادرریل و نصب نیوجرسی نیز در حال انجام است.

آهکی در پایان گفت: محور گنجنامه -تویسرکان از روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه با هماهنگی کمیسیون ایمنی راه‌ها، مدیریت بحران استانداری و پلیس راه استان بطور کامل بازگشایی می‌شود.

کد خبر 6088954

دیگر خبرها

  • جاده گنجنامه-تویسرکان بازگشایی شد
  • عملیات بازگشایی راه‌های مواصلاتی زیرکوه آغاز شد
  • (تصاویر) رانش زمین در جاده عباس‌آباد به کلاردشت
  • بدون خسارت بودن رانش زمین در روستای کشکک رامیان
  • راه ۱۵ روستا در بم بازگشایی شد
  • تلاش جهادی برای بازگشایی جاده کوهبنان _زرند
  • رانش زمین در جاده روستایی گلزار محمد_ یافت آباد
  • بهسازی جاده قدیم «نمره‌ یک» به امیدیه از سوی نفت و گاز آغاجاری
  • فیلم| رانش جادهٔ عباس‌آباد به کلاردشت
  • محور گنبد- کلاله مسدود شد/ ریزش برف در توسکستان