Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم معارفه سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سازمان مرکزی دانشگاه‌ آزاد اسلامی با حضور رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و رئیس دانشگاه آزاد برگزار شد.به گزارش بلاغ،

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مراسم معارفه حجت‌الاسلام والمسلمین محمد شریفانی سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سازمان مرکزی دانشگاه‌ آزاد اسلامی عصر امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها و محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم معارفه پس از مراسم تجلیل از اساتید نمونه کشوری دانشگاه آزاد اسلامی با حضور معاونان، روسای استان ها و مدیران سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

در این مراسم حکم حجت‌الاسلام والمسلمین محمد شریفانی به سمت سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی توسط حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و دکتر طهرانچی به وی اهدا شد.

گفتنی است چندی پیش حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در دیدار با اعضای هیأت‌رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی، دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی را افتتاح کرد.

* غفلت شورای عالی انقلاب فرهنگی در مسائل روز کشور و موضوعات فرهنگی

حجت الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها طی سخنانی در این مراسم گفت: پیش از انقلاب تربیت نیروی متخصص هدف اصلی ایجاد دانشگاه بود زیرا دانشگاه بر اساس مبانی و تفکر غرب تشکیل شد.

رستمی در ادامه با اشاره به مشکلات کشور و وظیفه دانشگاه برای حل مسائل گفت: فایده دانشگاه حل مسائل کشور است. تربیت نیروی متخصص انقلاب و حل مشکلات کشور از جمله وظایف مهمی است که دانشگاه‌ها در کنار تولید علم دنبال می‌کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی به دنبال بازگشت انسان به خود بود، تاکید کرد: ما متاسفانه گاهی اوقات ورود ناقص و ضعیفی به دانشگاه داشتیم. البته مشکلات بسیاری در دانشگاه های کشور هم وجود دارد و تمام آنها به کمک رئیس دانشگاه و استاد حل نمی‌شود.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به دستور امام راحل، گفت: موقعیت شورای عالی انقلاب فرهنگی را تضعیف کرده ایم و آن را به درستی نشناختیم. شورای عالی انقلاب فرهنگی باید مقوله دانش و فرهنگ در نظام اسلامی را دنبال کند و توجه به دانش و فرهنگ از انتخابات ریاست جمهوری و پیروزی یک حزب هم مهمتر است.

وی در ادامه درباره وقوع برخی ناهنجاری ها در برخی مدارس تاکید کرد: نشاط در آموزش و پرورش تبدیل به موضوعی شده که افراد کم وزن درباره آن اظهار نظر می‌کنند، مقام معظم رهبری هم به اهمیت مسئله نشاط اشاره کردند اما وقتی نشاط به درستی تعریف نشود افرادی ناهنجار تبدیل به الگوی دانش آموزان می‌شوند. همانقدر  که معرفی دارو توسط یک بازیگر اشتباه است معرفی نشاط توسط افراد غلط هم اشتباه است و تمام این موضوعات به دلیل غفلت شورای عالی انقلاب فرهنگی در مسائل روز کشور و موضوعات فرهنگی است.

وی گفت: مقابله با جریان انحرافی و کمک و تقویت گفتمان انقلاب اسلامی وظیفه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۸۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر پیرعلی بعداز ظهر امروز یک شنبه در تجمع دانشگاهیان دانشگاه شهرکرد در اعلام حمایت و همبستگی با آزادی خواهان حامی مردم غزه در جهان، اظهار کرد: اتفاقات اخیر در دانشگاه آمریکا در سطح دنیا امر بسیار مبارکی می‌باشد که منجر به یک جریان انقلاب دانشجویی شود و ارکان نظام سلطه آمریکا را به لرزه در می‌آورد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دهه ۶۰ بیان داشت: راه قدس از کربلا می‌گذرد، اولین پله آزادی کربلا بود که سفر اربعین اتفاق بزرگ و تمدن سازی بود به دنبال آن راه قدس در پیش است.

رئیس دانشگاه شهرکرد به تأکیدات سخنان رهبر معظم انقلاب که فرمودند: آمریکا شیطان بزرگ است، اشاره و یادآور شد: آمریکا به دانشجویان دانشگاه‌های خود رحم نمی‌کند و دانشجویان را به طرز فجیع بازداشت می‌کند.

وی تصریح کرد: جنبش دانشجویی که سال ۵۷ در کشور شکل گرفته، پیام انقلاب اسلامی می‌باشد و گفتمان نظام اسلامی است.

پیرعلی خاطر نشان کرد: کشورهای اروپایی، آمریکایی و دولت‌های آنها اغتشاشی در ایران شکل می‌گیرد مداخله می‌کنند، ایران به هیچ وجه این کاررا نمی‌کند، ما بیشتر عقبه فکری برای دانشجویان هستیم و پیام مقام معظم رهبری در سال ۹۳، گفتمان انقلاب اسلامی اکنون توسط دانشجویان در آمریکا شنیده شده است.

وی با اشاره به وتو ۳ مرتبه‌ای آمریکا در متوقف نمودن کشتار و نسل کشی مردم غزه در سازمان ملل اشاره و گفت: آمریکا میدانی وارد گود کشتار مردم مظلوم در غزه شده است.

پیرعلی افزود: اسرائیل ابزاری برای استکبار می‌باشد تا نقشه‌های آمریکا را در منطقه پیاده کند و دیگر کاربرد اصلی خود را از دست داده است.

وی با اشاره به جنبش دانشجویی در آمریکا اذعان داشت: این جنبش مورد حمایت دانشجویان دانشگاه شهرکرد و کشور می‌باشد و ما حمایت معنوی خود را اعلام می‌کنیم.

رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: از سال ۵۷ بیشتر روز قدس و آرمان‌های انقلاب، آرمان امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب را دنبال کردیم.

وی درباره عملیات وعده صادق بیان داشت: حمله موشکی تحمیل اراده جمهوری اسلامی بر صهیونیست بود؛ فضا
به نفع جبهه مسلمین تغییر کرده و اولین بار است که هیمنه رژیم صهیونسیتی شکسته شده، ملت‌ها پشتوانه قوی نظامی را احساس می‌کنند.

پیرعلی در پایان کلام اظهار کرد: با حمایت معنوی و تمدن سازی که در محوریت اسلام شکل گرفته در سراسر جهان و با حضور دانشجویان عدالت خواه در کشورهای آمریکا، اروپا و… رویداد بسیار مهمی رقم بخورد و شر جرثومه فساد صهیونیستی و آمریکا از سر بلاد اسلامی و مسلمان کوتاه شود.

کد خبر 6091241

دیگر خبرها

  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باعث ریشه کن شدن فساد است
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • ثبت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار بیمه شده جدید