Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ارشد امور غرب آسیا در شورای امنیت ملی کاخ سفید مدعی شد که پیشنهاد دونالد ترامپ برای مذاکره با ایران صادقانه است. آفتاب‌‌نیوز : به گزارش پایگاه اینترنتی تله تریدر، ویکتوریا کوتس، مدیر ارشد امور غرب آسیا در شورای امنیت ملی کاخ سفید مدعی شد که ترامپ خواهان برگزاری یک نشست دوجانبه با ایران است.
وی در این رابطه گفت: پیشنهاد ترامپ برای برگزاری یک نشست با ایران صادقانه است و امیدوار است که مقامات ایران نیز بپذیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


درخواست این مقام آمریکایی در حالی مطرح شده که روابط عمومی وزارت امور خارجه ایران پیش از این در اطلاعیه‌ای هر نوع مذاکره با دولت عهدشکن، قانون‌گریز و ضد ایران دونالد ترامپ را بی‌فایده خوانده و اعلام کرده بود که در تمامی سطوح و ارکان مدیریتی و کارشناسی، خود را تابع اوامر و سیاست‌های ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری ویژه در خصوص چگونگی تعامل و برخورد با دولت ایالات متحده آمریکا می‌داند و قطعاً گامی فراتر یا عقب‌تر بر نخواهد داشت.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: برجام تحریم ایران و آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۸۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا

شانا _ گروه فیلم: نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی روز یکشنبه (نهم اردیبهشت‌) با حضور رضا نوشادی، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران، امیر هوشنگ کرمی، سرپرست امور بین‌الملل شرکت ملی گاز ایران، سلیمان قاسمیان، مدیرکل آسیا، آفریقا و اقیانوسیه معاونت امور بین‌الملل و بازرگانی وزارت نفت و علی شاهوردی، مدیر هماهنگی افزایش ظرفیت و تعمیرات اساسی پالایشگاه‌های فراسرزمینی در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در حاشیه دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا برگزار شد.

دریافت 28 MB

دیگر خبرها

  • دور جدید رایزنی‌های دوجانبه روسیه و ترکیه درباره مسائل سازمان ملل
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین پس از ورود به کاخ سفید
  • برگزاری نشست مقدماتی اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • وزیر امور اقتصادی و دارایی: پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای نحوه تامین مالی تایید شد
  • موافقت وزیر اقتصاد عربستان با 5 پیشنهاد ایران
  • نشست خبری سخنگوی وزارت امور خارجه
  • خبر مهم وزیر اقتصاد در حاشیه نشست بانک توسعه اسلامی
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • سفر فرستاده ویژه پوتین به سودان