Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان ،فواد حمزوی مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان  گفت: مصرف میانگین صنایع از گاز طبیعی بیش از ۱۹ میلیون مترمکعب در روز است که درحال حاضر افزون بر۵۰ صنعت بزرگ و ۲۰ جایگاه CNG گازدار شده است.

وی افزود: براساس طرح جامع مصوب در شرکت ملی گاز۷۰میلیون مترمکعب از ظرفیت خط هفتم به استان هرمزگان اختصاص یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان گفت:نیروگاه حرارتی بندرعباس، نیروگاه گازی قلعه ­قاضی، نیروگاه ایسین، نیروگاه مپنا قشم، نیروگاه قشم مولد جزو نیروگاه ­های بزرگ گازدار هستند.

حمزوی با اشاره به توسعه گازرسانی به بخش خانگی افزود: ۴۰ هزار و ۸۵۸ خانوار هرمزگان از نعمت گازرسانی برخوردارند و از این تعداد ۳۸ هزار و ۴۵۸ خانوار شهری و ۲هزار و ۴۰۰ روستایی هستند.

وی با بیان این که چشم انداز شرکت گاز هرمزگان ارتقا به جایگاه یکی از پنج شرکت گاز استانی برتر در کشور تا سال ۱۴۰۰ است، افزود: در اجرای طرح جامع گازرسانی ۲۳۵ روستا قرار دارد که از این تعداد ۱۵ روستا گازدار شده است.

 مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان گفت:همچنین ۱۵ شهر در طرح جامع گازرسانی به تصویب رسیده که از این تعداد ۷ شهر و ۱۵ روستا هم اکنون گازرسانی شده است.

فواد حمزوی افزود:گازرسانی به شهرستان بندرلنگه در حال پیگیری دریافت مجوز است و گازرسانی به باقیمانده شهر قشم، گازرسانی به شرق استان (شهر‌های میناب، جاسک، سیریک و بشاگرد) در حال پیگیری اجرای خط انتقال صادرات گاز به کشور عمان است.

وی گفت: تکمیل شبکه درگهان و روستای هلر، شهر بستک، بندرخمیر، تکمیل شبکه فاز‌های ۴ و ۵ بندرعباس، شروع عملیات اجرایی فاز‌های ۶، ۷ و ۸ شهر بندرعباس، روستا‌های پارسیان، پیگیری اخذ مجوز و شروع عملیات اجرایی گازرسانی به تازیان پایین و دهستان ایسین، شهر قلعه قاضی و تخت ازبرنامه‌های گازرسانی است.

حمزوی افزود: همچنین پیگیری اخذ مجوز و شروع عملیات اجرایی گازرسانی به شهر‌های فارغان و احمدی و روستا‌های تابعه، ادامه عملیات اجرایی گازرسانی به شهر رودان (دهبارز)، تکمیل شبکه روستا‌های دهستان بالا، دهستان پایین، باینوج، شهرستان حاجی آباد و روستا‌های تدروئیه، آل کندی، دهنگ و بیگلرآباد در شهرستان بستک نیز از دیگر برنامه­ها و اقدامات شرکت گاز هرمزگان در سال ۱۳۹۸ می‌توان نام برد.

مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان با اشاره به میزان انشعابات و شبکه گازرسانی در استان گفت: تاکنون بیش از ۳۷۰ کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه و قریب به ۵۰۰۰ انشعاب و بیش از ۷۵۰۰ خانوار در استان در سال گذشته گازرسانی شده است.

انتهای پیام/ف

مصرف روزانه صنایع هرمزگان از گاز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی گاز رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۸۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مخلصی از آماده باش کامل پرسنل و تجهیزات اکیپ‌های مدیریت بحران در این شرکت خبر داد و گفت: با توجه به شدت بارش‌ها در برخی شهرستان‌های استان تمامی تجهیزات حوزه آب و فاضلاب، ماشین آلات سنگین و تجهیزات مقابله با بحران در حال امدادرسانی به مردم و هم استانی‌ها هستند.
وی، تعداد اکیپ‌های عملیاتی و پشتیبانی مدیریت بحران آبفا را ۱۱۹ تیم عنوان کرد و افزود: بیش از ۲۶۰ نفر اعم از پرسنل این شرکت و پیمانکاران با ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در حال آماده باش کامل برای مقابله با هر گونه حوادث احتمالی هستند.
مدیر دفتر بحران و پدافند غیر عامل شرکت آبفای استان یزد، از بیش از هزار و ۵۰۰ تماس مردمی و انجام بیش از ۴۰۰ عملیات امدادی در حوزه آب و فاضلاب طی روز‌های چهارم و پنجم اردیبهشت خبر داد و گفت: علاوه بر این تعداد عملیات، در صورت نیاز با فرمانداریها، شهرداری ها، ادارات راهداری و آموزش و پرورش همکاری لازم انجام شد.
مخلصی ادامه داد: علیرغم بروز شرایط اضطراری در استان طی چهار روز بارندگی، جریان تامین و توزیع آب شرب در شهر‌ها و روستا‌های استان پایدار بوده و فقط پنج مورد قطعی آب با میانگین یک ساعت گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • روسیه در آستانه ساخت اولین نیروگاه هسته‌ای ازبکستان
  • ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد است
  • نیروگاه‌های حرارتی با آمادگی ۱۰۰ درصدی به استقبال تابستان می‌روند
  • آخرین حلقه نیروگاه‌سازی کشور تکمیل شد
  • ۷۰ کیلومتر راهِ روزانه تا رسیدن سرِ کلاس درس روستا
  • ۱۵ روستا در فریدن و نائین از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند
  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد
  • پایداری تامین و توزیع آب شرب شهر‌ستانها و روستا‌های استان یزد
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد