Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@12:44:15 GMT

خروج چهار کماندار ایرانی از گردونه جام جهانی شانگهای

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۰۸۶۸۳

خروج چهار کماندار ایرانی از گردونه جام جهانی شانگهای

تهران- ایرنا - چهارمین روز جام جهانی تیراندازی با کمان شانگهای در حالی برای کاروان ایران آغاز شد که در همان ساعت های نخست چهار کماندار زن و مرد کشورمان با پذیرش باخت از گردونه رقابت ها خارج شدند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از فدراسیون تیراندازی با کمان، در ادامه مرحله دوم جام جهانی تیراندازی با کمان که به میزبانی شانگهای در حال برگزاری است، در رشته ریکرو زنان زهرا نعمتی کماندار المپیکی و پارالمپیکی کشورمان ، در مرحله حذفی این رقابت ها با شکست حریفی از آمریکا به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد اما با پذیرفتن شکست هفت بر یک در برابر کمانداری از مالزی متوقف و از دور رقابت ها خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نیلوفر علیپور دیگر کماندار رشته ریکرو نیز امروز و در ادامه مرحله حذفی به مصاف تیراندازی از کره جنوبی رفت و با باخت هفت بر یک از گردونه این رقابت ها کنار رفت.
در بخش کامپوند مردان و در مرحله حذفی اسماعیل عبادی 147 بر 145 به حریف بریتانیایی باخت و محمد صالح پالیزبان نیز در همین بخش با پیروزی در برابر حریف چین تایپه ای به یک هشتم نهایی صعود کرد اما در این مرحله رقابت را با نتیجه 145 بر 146 به کماندار ترک واگذار کرد تا به این ترتیب این دو تیرانداز نیز از گردونه رقابت های انفرادی جام جهانی کنار روند.
کاروان تیراندازی با کمان کشورمان با 12 کماندار زن و مرد در دو رشته ریکرو و کامپوند در این رقابتها شرکت کرده است .
دومین مرحله جام جهانی تیراندازی با کمان از 16 تا 22 اردیبهشت ماه به میزبانی شانگهای چین در حال برگزاری است.
ورزشی **1828** 9053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش تيراندازي با كمان جام جهاني شانگهاي چين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۸۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهمیه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره

غلامرضا شعبانی بهار در مورد عملکرد تیم‌ملی ریکرو ایران در جام جهانی چین توضیح داد و گفت: دو مرحله دیگر از جام جهانی در چین و ترکیه باقی مانده‌ است و بر اساس پیش‌بینی سرمربی در بخش تیمی ریکرو مردان و انفرادی بانوان بیش از ۶۰ درصد احتمال کسب سهمیه المپیک داریم.

رئیس فدراسیون تیروکمان در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد حضور تیم‌ملی تیروکمان در مرحله اول جام جهانی چین، اظهار کرد: از جمله فدراسیون‌هایی هستیم که تمام تلاش خود را برای کسب سهمیه المپیک به کار گرفته‌ایم و از ۲ سال قبل با حضور سرمربی کره‌ای احیای رشته ریکرو را در دستورکار قرار داده‌ایم و حدود ۱۹ ماه است که با تلاش شبانه‌روزی و حضور در اردوهای مختلف امیدوار هستیم بتوانیم شرایط را تغییر دهیم.

وی افزود: در رشته ریکرو نسبت به گذشته بهتر شده‌ایم و نمی‌خواهیم خودمان را فریب دهیم اما نتایج ملی‌پوشان چه در بخش تیمی بانوان، میکس بانوان و حتی در بخش آقایان نسبت به قبل ارتقاء یافته است، اما در ماده ریکرو واقعا ضعیف بوده‌ایم و در حال احیاء شدن هستیم و فرصت جبران هم داریم. باید در مسابقات بعدی عملکرد بهتری داشته باشیم.

رییس فدراسیون تیروکمان با بیان اینکه با ۳ کماندار زن و ۴ کماندران آقا در مرحله اول جام جهانی چین که به مدت ۱۰ روز در شانگهای برگزار شد، حضور یافتیم، بیان کرد: تیم‌ملی از شانگهای برای برگزاری اردوی ۲۰ روزه به کره‌جنوبی می‌رود و پس از آن مرحله دوم جام جهانی چین را به مدت ۱۰ روز خواهیم داشت.

شعبانی‌بهار افزود: هزینه‌ حضور در اردوی کره‌جنوبی و مرحله اول و دوم جام جهانی چین، حدود ۱۰ میلیارد تومان برای فدراسیون تیروکمان تمام می‌شود و امیدواریم شاهد حمایت مسئولان باشیم.

او با بیان اینکه در مجموع تیم ملی به مدت ۴۰ روز در چین و کره‌جنوبی اردوی تدارکاتی و مسابقه خواهد داشت، گفت: بعد از مرحله دوم جام جهانی چین نیز تمرینات خود را ادامه خواهیم داد و تا خرداد ماه در ترکیه در مرحله سوم کاپ جهانی حضور می‌یابیم و اگر موفق شویم نتایج مورد نظر را کسب کنیم شاهد حضور نمایندگان ایران در المپیک پاریس خواهیم بود.

وی ادامه داد: بر اساس پیش‌بینی سرمربی کره‌ای تیم ملی تیروکمان ایران که در اختیار کمیته ملی المپیک نیز قرار گرفته است، احتمال کسب سهمیه المپیک در بخش تیمی مردان حدود ۶۰ درصد و در بخش انفرادی بانوان نیز ۶۰ درصد برآورد شده است.

به گزارش ایسنا، تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در مرحله اول کاپ جهانی شانگهای با شکست مقابل حریفان خود از صعود بازماندند، همچنین تیم میکس ریکرو از صعود به نیمه‌نهایی بازماند و در بخش انفرادی نیز، کمانداران ایران عملکرد موفقی نداشتند و همگی حذف شدند.

فائز محمدی، رضا شبانی، محمدحسین گلشنی و صادق اشرفی در بخش ریکرو مردان و مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی حسینی در بخش ریکرو بانوان، نمایندگان ایران در این دوره از رقابت‌ها بودند که در مرحله دوم کاپ جهانی چین نیز حضور خواهند داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حذف کماندار کیش از رقابت‌های کاپ جهانی شانگهای
  • شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهمیه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره
  • نتایج کمانداران ایران در دور حذفی کاپ جهانی شانگهای
  • کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌
  • درخشش بانوی کماندار یزدی در مسابقات تیراندازی با کمان شانگهای چین
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • کاپ جهانی شانگهای| حذف ریکرو مردان و زنان تیم ملی
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای
  • رقابت پورماهانی در دور نخست کاپ جهانی شانگهای با کمانداری از ژاپن