Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@10:36:13 GMT

پاکستان مجدداً عضو شورای اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۰۸۸۲۵

پاکستان مجدداً عضو شورای اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل شد

اسلام‌آباد با کسب ۴۸ رأی از مجموع ۵۴ رأی موجود مجدداً عضو شورای اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل شد. ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴ بین الملل آسیا-اقیانوسیه پاکستان و هند نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از ای.آر.وای. نیوز، پاکستان با کسب حدود 89 درصد آرا توانست مجدداً عضو شورای اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«ملیحه لودهی» نماینده پاکستان در سازمان ملل ضمن اعلام این خبر گفت: این انتخاب نشان می‌دهد که کشورهای جهان به پاکستان و تلاش‌های اسلام‌آباد اعتماد دارند.

وی افزود: به این ترتیب مبارزه ما با پدیده شوم مواد مخدر به‌مدت 4 سال دیگر با همان شیوه قبلی ادامه خواهد یافت.

ملیحه لودهی تأکید کرد: اسلام‌آباد تلاش زیادی برای بهبود شرایط امنیتی در منطقه کرده است و موفق بودن تلاش‌های پاکستان در مسیر قاچاق مواد مخدر باعث شده تا از سال 2008 تاکنون اسلام‌آباد همیشه عضو شورای اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل باشد.

نماینده پاکستان در سازمان ملل خواستار واکنش جامعه جهانی علیه رژیم صهیونیستی شدبازتاب گسترده سخنرانی وزیر خارجه پاکستان در سازمان ملل به‌زبان اردونگاهی به سخنرانی وزیر خارجه پاکستان در سازمان ملل از موضوع فلسطین گرفته تا پاسخ به تهدیدات هند

این در حالی است که اسلام‌آباد در مورد شورای امنیت سازمان ملل و روش فعالیت این شورا نیز نگرانی‌هایی داشت و خواستار مرحله‌ای شدن خواسته‌های این شورا شده بود.

طی سال‌های اخیر تنش میان هند و پاکستان با دخالت آمریکا باعث شده تا زمزمه منزوی کردن پاکستان در سطوح جهانی به گوش برسد.

دولتمردان اسلام‌آباد برای مبارزه با این نقشه تلاش می‌کنند تا در جوامع جهانی حضوری فعال‌تر داشته باشند و ارتباط خود با کشورهای تأثیرگذار منطقه ازجمله ایران را افزایش دهند.

انتهای پیام/*

R36461/P36446/S8,87,91/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۸۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنا : بازداشت برادرزاده شمخانی

خبرگزاری برنا بازداشت موعود شمخانی را تأیید کرد.
 
این خبرگزاری نوشت: یک منبع آگاه خبر بازداشت موعود شمخانی معاون فنی سابق سازمان منطقه آزاد اروند و برادرزاده علی شمخانی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی را تایید کرد و گفت: وی به اتهام دریافت رشوه و فساد مالی در آبادان بازداشت شده است.
 
موعود شمخانی در سال ۱۳۹۴ به سمت معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دستگیری ۵ نفر در ارتباط با قتل بازپرس سابق در آمل بازداشت عضو شورای شهر و رییس یکی از ادارات سردشت در آذربایجان غربی شمخانی : هیچ ابهامی در طبیعی بودن فوت مرحوم هاشمی رفسنجانی وجود ندارد

دیگر خبرها

  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟
  • برنا : بازداشت برادرزاده شمخانی
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • سفر معاون وزیر خارجه آمریکا برای بررسی تحولات افغانستان
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود
  • وزیرخارجه پاکستان: سفر رئیسی حائز اهمیت است/تحریم‌های آمریکا اهمیتی ندارد
  • سفر رئیسی حائز اهمیت است/ تحریم‌های آمریکا اهمیتی ندارد
  • بازگشت ۳۰۰۰ واحد تعطیل به تولید/ ۱.۲ میلیون نفر بیمه شدند
  • اسلام‌آباد: سفر رئیس جمهور ایران فرصتی برای تعمیق همکاری‌ها بود