Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@04:10:53 GMT

برگزاری جشن عبادت ۲۳۵۰ دانش آموز دختر در میاندوآب

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۰۹۳۹۸

برگزاری جشن عبادت ۲۳۵۰ دانش آموز دختر در میاندوآب

معاون امور پرورشی اداره آموزش و پرورش میاندوآب گفت: مراسم جشن تکلیف امسال با حضور دو هزار و ۳۵۰ نفر دانش آموز دختر سال سوم ابتدایی و سه هزار و ۵۰۰ دانش آموز پسر در میاندوآب برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  گیو جودی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و بر اساس سند تحول بنیادین و سیاست های وزارت، مراسم جشن تکلیف و شکرگزاری قرآن دانش آموزان دختر پایه سوم ابتدایی در میاندوآب برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، افزود: امسال تعداد دو هزار و ۳۵۰ نفر دانش آموز دختر پایه سوم ابتدایی در ۲۳۰ مدرسه ابتدایی رسیدن خود به سن تکلیف را جشن گرفتند.

معاون امور پرورشی اداره آموزش و پرورش میاندوآب، گفت: مراسمات جشن تکلیف در چند نقطه با حضور چند مدرسه و در کنار آن در مساجد دیگری نیز با حضور دانش آموزان برگزار شد.

جودی، به اهداف برگزاری این مراسم نیز اشاره و تصریح کرد: برگزاری مراسم جشن تکلیف دانش آموزان، به منظور آشنایی بیشتر دانش آموزان با مسائل اعتقادی و دینی و تعمیق باورهای دینی و در راستای ترویج فرهنگ دینی، قرآنی و همچنین توسعه فرهنگ حجاب و عفاف در مدارس و جامعه برگزار می شود.

وی، افزود: اجرای مراسم  میثاق نامه، سرود، شعرخوانی و اقامه نماز شکر به امامت روحانی محل و  قرائت دعای امام زمان (عج) از جمله بخش های این مراسم معنوی است.

معاون امور پرورشی اداره آموزش و پرورش میاندوآب، از برگزاری مراسم جشن تکلیف پسران در مدارس دوره متوسطه اول نیز خبر داد و گفت: همزمان با مدارس ابتدایی، سه هزار و ۵۰۰ دانش آموز در ۳۴ مدرسه دوره متوسطه اول نیز جشن تکلیف خود را جشن گرفتند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۹۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ اول شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رویکرد پژوهشسرا، شناسایی استعداد‌ها و فراهم آوردن زمینه رشد توانمندی‌ها و پرورش خلاقیت دانش آموزان است، در انجمن رباتیکِ پژوهشسرای تویسرکان ۳۰ دانش آموز فعال هستند.

ابوالفضل و امیرعلی محمدصالحی دو سال و نیم است که در حوزه رباتیک و هوش مصنوعی زیرنظر پژوهشسرای دانش آموزی و همچنین به صورت برخط با کارشناسان این رشته در تهران فعالیت می‌کنند.

تا اینکه با راهنمایی مربی و حمایت والدین در مسابقات ربوکاپ آزاد ایران در تهران در بخش طراحی و ساخت شرکت کردند و بین ۴۳ تیم ۵ تا ۸ نفره، تیم این دو، قهرمان شد.

دانش آموزان علاقمند به این رشته، از پایه تحصیلی اول تا دوازدهم می‌توانند در پژوشسرا ثبت نام کنند و آموزش ببینند.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • دبستان شهر تاریخی ماسوله با کمتر از ۱۰ دانش آموز
  • اختصاص ۲۰ میلیارد تومان تجهیزات به هنرستان‌های چهارمحال و بختیاری
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • آموزش ایمنیِ ترافیک به ۴۶۰۰ از دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان غربی
  • بازگشت ۴۶۱ دانش‌آموز به تحصیل در قزوین
  • جشن تکلیف دانش آموزان دختر آستارایی برگزار شد
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • دو دانش آموز تویسرکانی در مسابقات روبوکاپ اول شدند
  • ببینید | روش جالب یک معلم برای آموزش مفهوم فسیل به دانش آموزان ابتدایی