Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@12:27:01 GMT

تاکید نمایندگان فیفا بر حق پخش در لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۰۹۴۳۰

نمایندگا ن فیفا دیروز علاوه بر حضور در کمپ  تیم های ملی و بازدید از امکانات این مرکز در سازمان لیگ برتر حاضر شدند و شیوه برگزاری بازی های لیگ برتر و امکانات نرم افزاری بازی ها را مورد ارزیابی قرار دادند.

به گزارش "ورزش سه"، در نشست نمایندگان فیفا در سازمان لیگ  رضا کشوری فر دبیر سازمان لیگ، محمد صادق درودگر عضو هیات رییسه و مدیر بازاریابی، فریبرز محمود زاده مدیر نقل و انتقالات، مهدی کرامنی مدیر آی تی و رضا عبدی مدیر رده های سنی پایه حضور داشتند و هر یک گزارشاتی از حوزه خود ارایه دادند که الکترونیکی بودن کارهای اجرایی به خصوص کارهای مربوط به نقل و انتقالات مورد توجه نمایندگان فیفا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

نکته قابل تامل در این نشست پی بردن نمایندگان فیفا به برقرار نبودن حق پخش در بازی های لیگ برتر بوده که در این باره صحبت های جامعی با صادق درودگر صورت گرفت. آنها برای اجرای این برنامه در بازی های لیگ برتر تاکید کردند و اذعان داشتند از این پس  برنامه های فدراسیون های ملی به طور مستقل رصد خواهد شد و مورد حمایت فیفا خواهد بود.

 

سازمان لیگ برتر فریبرز محمودزاده فیفا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سازمان لیگ برتر فریبرز محمودزاده فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۹۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان آب وبرق : مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌ های دز و کارون اجتناب کنند

مدیر روابط عمومی سازمان آب وبرق خوزستان با اشاره به تداوم تغییرات خروجی سدها گفت: مردم از اسکان و نزدیک شدن به رودخانه‌های دز و کارون خودداری کنند.

مهدی عظیمی‌فر در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: با توجه به ادامه بارشها در بخشهای بالادست سد دز و به منظور کنترل سیلابهای وارده به سد، تغییرات خروجی سد متناسب با شرایط ادامه داشته و جریانهای بالا و نوسانات زیاد در رودخانه تداوم خواهد داشت.

وی از هم استانی‌های ساکن در شهرستان‌های حاشیه رودخانه‌های دز و کارون شامل شهرستانهای اندیمشک، دزفول، شوش، کرخه، شوشتر، اهواز، آبادان و خرمشهر تقاضا کرد از اسکان و یا نزدیک شدن در حاشیه رودخانه‌ها به ویژه رودخانه دز اجتناب کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان آب وبرق خوزستان گفت: همچنین تقاضا می‌شود اقدامات لازم برای جمع‌آوری موتورتلمبه‌های کشاورزی و تجهیزات آسیب‌پذیر در حاشیه رودخانه‌های ذکر شده اقدام شود.

به گزارش ایرنا، بارندگی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته منجر به خسارت‌هایی به مزارع کشاورزی و آبگرفتگی معابر درنقاط مختلف خوزستان شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کنفرانس خبری رییس سازمان انرژی اتمی و مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی
  • تهدید ویسی علیه سازمان لیگ: تا فیفا و CAS می‌روم
  • ظرفیت استقبال از گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا بی نهایت است
  • از فیفا 94 تا امروز؛ روند دیدنی تکامل ضربات آزاد
  • سازمان آب وبرق : مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌ های دز و کارون اجتناب کنند
  • ایلام از استان‌های برتر کشور در پرداخت وام ازدواج است
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی واردات قطعی به منطقه آزاد قشم رسید
  • ورود نخستین محموله خودروهای هیبریدی به قشم
  • تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ آغاز ثبت‌نام نمایندگان کاندیداها در سامانه داوطلب
  • مدیر برنامه جهانی غذا: شمال غزه به «قحطی تمام عیار» دچار شده است