Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، نخستین محفل انس با قرآن سپاه فجر فارس، به‌مناسبت فرا رسیدن ماه مبارك رمضان صبح امروز، 19 اردیبهشت‌ماه با حضور كاركنان كادر و وظیفه سپاه فجر در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار شد.
جلال یارمحمدی، معاون تبلیغات و روابط عمومی سپاه فجر فارس در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایكنا گفت: از آنجا كه قرآن كریم، كتاب و منشور مسلمانان است و انقلاب اسلامی نیز نشئت گرفته از آموز‌‌ه‌های این كتاب الهی است، توجه به قرآن و انس و الفت با آیات الهی همواره مدنظر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و به تبع آن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تأكید كرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نیروی مدافع حریم انقلاب و اسلام همواره توجه به فعالیت‌های قرآنی را در رأس فعالیت‌های نظامی، فرهنگی، اجتماعی و غیره خود قرار داده است به طوری كه برپایی محافل و جلسات و كلاس‌های آموزشی قرآن جزو لاینفك فعالیت‌های این نیرو محسوب می‌شود.
یارمحمدی با اشاره به برپایی محافل انس با قرآن در ایام ماه مبارك رمضان گفت: طی چند سال گذشته در ایام ماه مبارك رمضان كه ایام بهار قرآن كریم است، محافل انس با قرآن با حضور تمام نیروها و رده‌های مختلف سپاه استان فارس در روزهای پنج‌شنبه هر هفته این ماه مبارك رمضان در شیراز برگزار می‌شود.
معاون تبلیغات و روابط عمومی سپاه فجر فارس با یادآوری اینكه محافل نورانی از ساعت 7:30 در بارگاه امامزادگان واجب‌التكریم شیراز آغاز می‌شوند، گفت: در این محافل نورانی همچنین سخنرانی‌های مذهبی با حضور علما و اساتید حوزه و دانشگاه نیز برگزار می‌شود.
وی اظهار كرد: در این محافل نورانی یكی از قاریان برتر فارس تلاوت مجلسی خواهد داشت و سپس گروه تواشیح شهید شیرعلی سلطانی به سخنرانی پرداخته و پایان‌بخش آن نیز سخنرانی علماست كه در نخستین محفل سیدرضا نجیبی به تلاوت آیات وحی پرداخت و سپس آیت‌الله سیدشرف‌الدین ملك‌حسینی، نماینده رهبر معظم انقلاب در استان كهگیلویه و بویراحمد سخنرانی كرد.
یارمحمدی به تشریح برنامه‌های محافل انس با قرآن در هفته‌های آینده پرداخت و گفت: در پنج‌شنبه دوم ماه مبارك رمضان نیز محفل انس با قرآن سپاه در بارگاه ملكوتی حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز با سخنرانی آیت‌الله دژكام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز برگزار می‌شود.
معاون تبلیغات و روابط عمومی سپاه فجر فارس ادامه داد: جلسه سوم نیز در حرم علی‌بن حمزه(ع) با سخنرانی آیت‌الله كلانتری، نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری و رئیس جامعه اساتید حوزه‌های علمیه فارس برگزار خواهد شد.
وی گفت: آخرین جلسه نیز در سالن پیامبر اعظم(ص) سپاه فجر با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حدائق، مدیرعامل بنیاد مهدی موعود(عج) فارس یا حجت‌الاسلام والمسلمین رضوی اردكانی، امام جمعه موقت شیراز‌ برگزار می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس فعاليت هاي قرآني محافل انس با قرآن سپاه فجر ماه مبارك رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۹۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی جهادی سلامت در سروستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده سپاه سروستان گفت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی، اردوی جهادی سلامت ، ۲۱ و ۲۸ اردیبهشت در بیمارستان شهدای سروستان برگزار می‌شود.
مباشری افزود: در این اردو، ۱۵ پزشک در زمینه‌های قلب و عروق، ریه، آسم و آلرژی، جراح گوش، حلق و بینی، جراح چشم، دندانپزشکی، زنان و زایمان، مغز و اعصاب و ستون فقرات، تغذیه، اعصاب و روان، رادیولوژی، کودکان، طب اورژانس، خون و آنکولوژی به بیماران خدمات رایگان ارایه می‌کنند.
فرمانده سپاه سروستان بیان کرد: این اردو به همت گروه جهادی بوعلی سینا و با همکاری شبکه بهداشت و درمان در سروستان برگزار می‌شود.
شهرستان سروستان در جنوب شرق فارس و در فاصله ۷۷ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی جهادی سلامت در سروستان
  • فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی
  • برنامه های عملیاتی عدلیه  کرمان در سال۱۴۰۳ تشریح شد
  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • برنامه‌های پاسداشت مقام معلمان و مربیان و اساتید عقیدتی سیاسی در سراسر نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • وضعیت مبلغان کشور در ماه رمضان از زبان مدیرکل تبلیغ عمومی/ استقبال بی‌نظیر «تبلیغ اولی‌ها»
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • 900 برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • احزاب ویژگی‌های حزب‌الله را از آیات و روایات استخراج و به‌ کار بندند
  • 9۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور