Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@18:54:45 GMT

جشنواره بین المللی آنلاین پویانمایی دربوشهر برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۰۹۴۷۶

جشنواره بین المللی آنلاین پویانمایی دربوشهر برگزار می شود

بوشهر- ایرنا- رئیس انجمن سینمای جوانان استان بوشهر گفت: نخستین جشنواره بین المللی آنلاین پویانمایی و جلوه های ویژه بصری با عنوان ' ایران – بوشهر' در دو بخش ملی و بین المللی آذرماه امسال دربوشهر برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، عبدالرحمن برزگر روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: انیمیشن 'ایران – بوشهر' نخستین جشنواره آنلاین جلوه های ویژه کشور است که پس از یک سال مطالعه و بررسی با حضور شناخته شده ترین استادان و هنرمندان انیمیشن ایران در بهار 98 فعالیت خود را آغاز کرده است و به علت اینکه محدود به مکان نیستند براحتی قابلیت برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: کشف و شناسایی افراد مستعد و ایجاد فرصت های مختلف برای هنرمندان انیمیشن، هنرهای دیجیتال و سی جی آی (تصاویر تولید شده با کامپیوتر) از جمله هدف های اصلی این جشنواره است.
برزگر افزود: تشکیل محلی برای دیده شدن هنرمندان و ایجاد فرصت های موثر برای تبادل و نظر فرهنگی به حساب می آید و به معنای واقعی دعوت از همه هنرمندان برای خلق اثر برای وحدت و صلح جهانی است.
وی بیان کرد: هنرجویان، انیمیشن سازان و هنرمندان دیجیتال علاقه مند با پر کردن فرم جشنواره و ارسال اثر و نمونه کار و بارگذاری آن در سایت می‌توانند در این جشنواره شرکت و رتبه خود را در میان هزاران نفر در کشور و جهان بسنجند.
برزگر ادامه داد: متقاضیان برای شرکت در جشنواره باید با ارسال اثر همراه با مشخصات کامل فیلم و سازنده به آدرس ایمیل n٣artstudio@gmail.com اقدام کنند.
وی گفت: به طور قطع در شهرها و روستاهایی نقاط مختلف کشور افرادی هستند که با اندکی توجه و حمایت بتوانند مرزهای انیمیشن و جلوه های ویژه کشور و غنای آن را وسعت بخشند که در این ارتباط فستیوال آنلاین فرصت بسیار مناسبی برای تحقق این مهم است.
رئیس انجمن سینمای جوانان استان بوشهر یادآور شد: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ٣٣٣٢٨١٦٥ تماس بگیرند.
6047/6043

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي جشنواره پويانمايي بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۰۹۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از مسئولان، اصحاب شعر و فرهنگ و قشر‌های های مختلف مردم محفل شعر ارادت رضوی برگزار شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: این مراسم از سری برنامه‌های چهاردهمین جشنواره بین المللی شعر عربی رضوی می‌باشد که با حضور شاعران عرب از استان و سایر استا‌های کشور برگزار شد.

مجید منادی افزود: تا قبل از برگزاری جشنواره بین المللی شعر عربی رضوی چندین برنامه در شهرستان‌های مختلف استان از جمله آبادان، دزفول، شوشتر، شادگان و سوسنگرد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد:چهاردهمین جشنواره بین المللی شعر عربی رضوی آخر اردیبهشت با حضور شعرای عرب زبان از کشورمان و سایر کشور‌های جهان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه
  • «رخ» از مسکو جایزه گرفت/ جایزه بزرگ جشنواره مراکش برای «برنده‌ها»
  • جشنواره صنایع دستی از دستاوردهای هنرمندان کشور
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • «آوای ابرها» با دغدغه کودکان مظلوم غزه به جشنواره کاریبتونز کلمبیا راه یافت
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • ۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • «آوای ابرها» به جشنواره کاریبتونز کلمبیا راه یافت
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد