Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@04:48:12 GMT

جشن ویژه نیمه ماه مبارک رمضان در لرستان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۱۰۰۵۱

جشن ویژه نیمه ماه مبارک رمضان در لرستان برگزار می‌شود

معاون سازمان تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت: جشن ویژه نیمه ماه مبارک رمضان با بهره‌گیری از فضائل امام حسن مجتبی(ع) برگزار می‌شود. ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام‌ احمدرضا غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد اظهار داشت: در ایام ماه مبارک رمضان هزار و 75 مبلغ و مبلغه بومی و اعزامی در مناطق مختلف استان لرستان حضور دارند و به تبلیغ احکام دین می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ایام ماه مبارک رمضان از سخنرانان ویژه در استان دعوت می‌شود و همچنین در لیالی قدر با همکاری نماینده ولی‌فقیه در استان در مساجد نیز سخنرانان ویژه حضور می‌یابد.

اردبیل|رمضان ماه‌ تقرب انسان به‌سوی پروردگاردعای روز سوم ماه رمضانتوصیه 17 بندی امام صادق در مراقبت از ماه رمضان

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان عنوان کرد: جشن ویژه نیمه ماه مبارک رمضان  با بهره‌گیری از فضائل امام حسن مجتبی(ع) و سفره ساده برای فقرا و نیازمندان و همسایگان مسجد برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: محافل انس با قرآن، محافل تفسیر قرآن در شهرستان‌ها و همچنین محافل روخوانی قرآن کریم در سطح استان برگزار می‌شود.

غلامی تصریح کرد: مراسم جز خوانی از صداوسیمای استان پخش می‌شود، جز خوانی قرآن توسط سپاه حضرت ابوالفضل(ع) و سازمان تبلیغات اسلامی از ساعت 18 عصر در حسینیه ثارالله برگزار می‌شود، همچنین محفل انس با قرآن و جز خوانی در شهرستان بروجرد به‌صورت زنده پخش می‌شود.

انتهای پیام/ ز

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۰۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد

غفاریان رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: مرحله استانی چهل و دومین مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در ۱۱ رشته و در ۲ بخش آوایی و پژوهشی در یزد در حال برگزاری است.

وی افزود: این مسابقات در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ، مداحی و دعاخوانی، اذان، انشای نماز، احکام، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و... برگزار می‌شود.

غفاریان اظهار داشت: بیش از ۶۰۰ دانش آموز دختر و پسر طی دو روز و به صورت مجزا با هم به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: نفرات برتر هر رشته به مسابقات کشوری که مردادماه امسال به میزبانی استان‌های خراسان رضوی و مازندران برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های شهادت امام جعفر صادق (ع) از شبکه قرآن
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان شیراز آغاز شد
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • آزمون تخصصی حفاظ قرآن کریم در گلستان برگزار می شود
  • ضرورت توجه جدی به مسائل تربیتی و پرورشی در آموزش‌وپرورش
  • برنامه‌های پاسداشت مقام معلمان و مربیان و اساتید عقیدتی سیاسی در سراسر نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • وضعیت مبلغان کشور در ماه رمضان از زبان مدیرکل تبلیغ عمومی/ استقبال بی‌نظیر «تبلیغ اولی‌ها»
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد