Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@18:52:08 GMT

برای افزایش درآمد مالیاتی، افراد بدحساب شناسایی می شوند

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۱۰۱۲۵

برای افزایش درآمد مالیاتی، افراد بدحساب شناسایی می شوند

ساری – ایرنا – استاندار مازندران گفت: افزایش درآمدهای مالیاتی استان برنامه ویژه و مورد تاکید امسال در استان است و برنامه ریزی هایی برای تحقق این مساله بویژه شناسایی فراریان مالیاتی صورت گرفته است.

احمد حسین زادگان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای این منظور کمیته ای برای شناسایی افراد و مجموعه های فراری از پرداخت مالیات در استان مازندران شکل گرفته است تا این موارد را شناسایی بکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: علاوه بر شناسایی فراریان مالیاتی، مودیان خوش حساب مازندران نیز شناسایی می شوند و مورد توجه و حمایت قرار می گیرند.
نماینده عالی دولت در استان مازندران گفت: در حال حاضر 90 درصد درآمدهای استان از طریق درآمدهای مالیاتی است.
بنا به اعلام اداره کل مالیاتی استان مازندران، تکلیف قانونی اداره کل امور مالیاتی مازندران در سال گذشته یک هزارو ۴۳۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بود که از این مقدار تقریبا ۱۰درصد از کل درآمدهای مالیاتی استان فرار مالیاتی می باشد.
حسین زادگان با اشاره به اینکه پارسال، سال تخصیص خوب اعتبارات برای استان بود، افزود: مشکلات و نقاط قوت دستگاهها در جذب این اعتبارات مورد بررسی قرار می گیرد تا در سال جاری با نگاه به تجربه گذشته نقاط ضعف به فرصت مناسب تبدیل بکنیم.
وی اضافه کرد: بررسی عملکرد دستگاههای اجرایی مازندران نشان می دهد که در اواخر سال گذشته تلاش های زیادی برای جذب بودجه ای انجام شد.
وی ادامه داد: ولی فرصت استفاده از تمامی این ظرفیت فراهم نشد و برای همین برای جلوگیری از تکرار این مساله در بودجه سال 98 از فرصت ها بموقع استفاده می کنیم تا جذب اعتبارات را به روزهای اخر سال واگذار نکنیم و از این ظرفیت ملی استفاده بکنیم .
استاندار مازندران از تشکیل کمیته رصد برنامه ریزی استفاده از ظرفیت های اعتباری بودجه سال 98 خبر داد و گفت: از طریق این کمیته بدنبال آن هستیم از ظرفیت های اعتباری موجود استفاده بکنیم .
2096/1899

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد ماليات مازندران حسين زادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۰۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری هفت نفراز اراذل و اوباش که در منطقه رواسان تبریز با اقدامات هنجارشکنانه به تعدادی از خودروهای شهروندان خسارت وارد کرده بودند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، هاشم شعفی عصر امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ با بیان این مطلب اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی براینکه تعداد اراذل و اوباش در منطقه رواسان با استفاده از قمه و قداره و اقدامات هنجارشکنانه باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده و به تعدادی از خودروهای شهروندان خسارت وارد کرده‌اند، بلافاصله شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی استان با اشراف اطلاعاتی و در عملیات غافلگیرانه تعداد هفت نفر از این افراد را دستگیر و شناسایی و دستگیری سایر همدستان این متهمان را در دستور کار قرار دادند.

کد خبر 750532

دیگر خبرها

  • دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • بیش از ۳۰ درصد کل مالیات کشور در سال گذشته توسط شرکت‌های خصولتی پرداخت شده است
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از دلال پتروشیمی در استان فارس
  • مبارزه با فرار مالیاتی به دلالان پتروشیمی رسید
  • ایجاد عدالت و شفافیت اقتصادی هدف لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم
  • توقیف شمش‌های قاچاق در ساری
  • الزام نقره داغ کردن مالیاتی احتکارکنندگان مسکن
  • اظهار نظر یک نماینده؛ سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می‌شود؟
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از یک دلال پتروشیمی در فارس
  • شناسایی یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران