Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-05@19:57:31 GMT

رقابت 359 البرزی در آزمون اعطای مدرک قرآن‌کریم

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۱۰۴۴۵

رقابت 359 البرزی در آزمون اعطای مدرک قرآن‌کریم

جواد ملازاده، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: چهاردهمین دوره آزمون‌های اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم در سه بخش برگزار شد.
وی اضافه کرد: این آزمون در سه بخش ۱۰ جز، ۲۰ جز و ۳۰ جز حفظ قرآن‌کریم در روز سیزدهم اردیبهشت‌ماه در آستانه ماه مبارک رمضان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان البرز، گفت: امسال تعداد شرکت‌کنندگان نسبت به سال گذشته رشد ۱۷ درصدی داشته است و تعداد ۳۵۹ نفر در این آزمون‌ها به رقابت پرداختند.
ملازاده با اشاره به اینکه آزمون مرحله دوم در مردادماه سال جاری برگزار می‌شود، گفت: به‌زودی از قبول‌شدگان در این آزمون به نحوه احسن تجلیل به عمل خواهیم آورد.
این مسئول بیان کرد: با توجه به مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن، سازمان تبلیغات اسلامی بیش از ۱۴ سال پیاپی است که در مؤسسات و خانه‌های قرآنی مبادرت به تربیت حفاظ قرآنی می‌کند تا از این منظر بتواند پس از آموزش در خصوص تشخیص حافظان، گامی مهم درراه تحقق فرمایشات معظم له برداشته باشد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن فعالیت های قرآنی ملازاده تبلیغات اسلامی آزمون اعطای مدرک حافظان قرآن مقام معظم رهبری قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۰۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوذر قوره‌جیلی رئیس اداره قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت : نوزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه برگزار شد.

رئیس اداره قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم با حضور ۲۸۲ نفر از حافظان کرمانشاهی در مدرسه دخترانه شهدای پروین برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین قوره‌جیلی تصریح کرد: آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن در استان کرمانشاه در سه حوزه کرمانشاه، هرسین و جوانرود برگزار شد که حافظان قرآن شهر‌های کنگاور، صحنه، سنقر، گیلانغرب، سرپل‌ذهاب و قصرشیرین در شهر کرمانشاه و منطقه اورامانات در شهر جوانرود در این آزمون شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه تعداد افراد شرکت‌کننده در این آزمون نسبت به سال گذشته ۶۳ نفر افزایش داشته است، ادامه داد: در حوزه آزمون کرمانشاه ۲۰۰ نفر، هرسین ۴۳ نفر و اورامانات ۳۹ نفر در آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن شرکت کردند که ثبت‌نام این آزمون از اسفندماه سال گذشته انجام گرفته است.

رئیس اداره قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در پایان به حافظان قرآن که نمره قابل قبول را کسب کرده باشند مدرک معادل دیپلم، فوق‌دیپلم، لیسانس، فوق‌لیسانس و دکتری علوم قرآنی اعطا می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • فضای قرآنی در جامعه رو به گسترش است
  • ۱۲ درصد شرکت‌کنندگان قرآنی مدرک دریافت می‌کنند
  • رقابت۱۵۳ نفر در آزمون اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن کریم در نجف آباد
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن کریم در کردستان برگزار شد
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در قزوین 
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه
  • افزایش ۲۰ درصدی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآنی