Web Analytics Made Easy - Statcounter

هشتمین اهدای عضو یزد در سال جاری با انتقال عضو بیمار اهدا کننده از طریق اورژانس هوایی انجام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، هشتمین اهدای عضو یزد در سال جاری با انتقال عضو بیمار اهدا کننده از طریق اورژانس هوایی انجام شد.

این اهدای عضو از بدن سيد مصطفی رضوی، جوان 23 ساله یزدی به پنج بیمار نیازمند صورت گرفت که اعضای بدن وی از طریق اورژانس هوایی به بیمارستان بوعلی سینا شیراز منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان ماه مبارک رمضان برنامه های ماه رمضان اصفهان اردبیل خبرگزاری شبستان حرم هلال بن علی ع شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل جوان یزدی شبستان یزد اهدای عضو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۰۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رمضان نژاد افزود: سید کریم هاشمی مطلق ۴۲ ساله اهل و ساکن باباحیدر از توابع شهرستان فارسان بر اثر عارضه مغزی در بیمارستان سیدالشهدا (ع) فارسان بستری بود و پس از انتقال بیمار به مرکز آموزشی درمانی آیت الله کاشانی مرگ مغزی وی تأیید شد.
مسئول تیم پیوند دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: با موافقت خانواده وی کلیه‌ها و کبد این بیمار برای اهداء به بیماران نیازمند جداسازی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در شهرکرد
  • ۲ عمل اهدای عضو در مشهد نجات بخش جان پنج بیمار شد
  • نجات جان ۵ بیمار با اهدای عضو جوان بجنوردی
  • اهدای عضو جوان بجنوردی، ناجی جان ۵ بیمار شد
  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان
  • جوان مرگ مغزی به ۵ بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید
  • حیات دوباره ۵ بیمار با اهدای اعضای جوان مرگ مغزی در مشهد
  • اهدای اعضای دانش آموز ۱۳ ساله اهل لالی به ۳ بیمار