Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-06@14:02:16 GMT

خط و نشان جهاد اسلامی فلسطین برای رژیم صهیونیستی

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۱۰۵۲۰

خط و نشان جهاد اسلامی فلسطین برای رژیم صهیونیستی

سخنگوی گردان‌های "سرایا القدس"، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که اگر دشمن صهیونیستی به تفاهمات حاصل شده برای آرام‌سازی اوضاع در غزه پایبند نباشد، مقاومت فلسطین نبرد آتی را از همان نقطه‌ای آغاز خواهد کرد که درگیری‌های اخیر پایان یافت.

 ابوحمزه سخنگوی گردان‌های سرایاالقدس تاکید کرد که مقاومت فلسطین از نزدیک پیگیر پایبندی رژیم صهیونیستی به اجرای تفاهمات حاصل شده است و هر لحظه دست به سلاح و آماده خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اشاره کرد که رژیم صهیونیستی قصد داشت در جریان مذاکرات قاهره به توافق آتش‌بس در مقابل آتش‌بس دست یابد اما در نهایت مقاومت به ضرب موشک‌های هوشمند و ویرانگر خود این رژیم را وادار به پذیرش خواسته‌های ملت فلسطین کرد.

ابو حمزه همچنین از ارتقای توان موشکی مقاومت و ساخت موشک جدید بدر ۳ خبر داد و تاکید کرد که تمامی این پیشرفت‌ها به فضل فداکاری و جانفشانی مجاهدان فلسطینی و حمایت‌های محور مقاومت است.

وی عنوان کرد، ملت فلسطین عزم خود را برای شکستن محاصره غزه جزم کرده و تحت هیچ شرایطی عقب نشینی نخواهد کرد.  / ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۰۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز جمعه در راهپیمایی گسترده مردم صنعا در میدان سبعین طی بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای مسلح یمن تحرکات متجاوزان اسرائیلی و آمریکایی و آمادگی جدی آن‌ها برای تهاجم نظامی علیه رفح را دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید؛ حمله به کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی در آب‌های یمن

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در این بیانیه از آغاز اجرای مرحله چهارم تشدید عملیات‌ها علیه رژیم صهیونیستی برای یاری رساندن به مردم مظلوم فلسطین خبر داد.

ارتش یمن اعلام کرد که در این مرحله همه کشتی‌هایی که از دریای مدیترانه به سمت بنادر فلسطین اشغالی حرکت کنند، در هر منطقه که در دسترس نیروهای مسلح یمن باشند،هدف قرار خواهند گرفت.

سخنگوی ارتش یمن درباره تجاوز زمینی صهیونیست ها به رفح هشدار داد و تاکید کرد که اگر رژیم اسرائیل قصد عملیات نظامی علیه رفح را داشته باشد، تمامی شرکت‌های کشتی‌رانی را که مرتبط با کمک‌رسانی به اسرائیل باشند یا راهی بنادر فلسطین اشغالی شوند با هر ملیتی، تحریم خواهند شد.

سخنگوی ارتش یمن تصریح کرد که عملیات نیروهای مسلح یمن در دریای سرخ و دریای عرب تا زمان توقف تجاوزات دشمن و پایان محاصره ملت فلسطین در نوار غزه ادامه خواهد یافت.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1229345 برچسب‌ها یمن

دیگر خبرها

  • تاکید سازمان همکاری اسلامی بر لزوم تحریم همه‌جانبه اسرائیل
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • جهاد اسلامی اقدام رژیم صهیونیستی در تعطیلی دفتر الجزیره را محکوم کرد
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • جهاد اسلامی: شاهد ساعات حساس و تعیین‌کننده در جریان مذاکرات با اشغالگران هستیم
  • جهاد اسلامی: مذاکرات ساعت‌های سرنوشت‌سازی را طی می‌کند
  • تاکید مقاومت فلسطین بر کارشکنی اشغالگران در مذاکرات/ الرشق رژیم صهیونیستی را تهدید کرد
  • جبهه مردمی برای آزادی فلسطین: رژیم اشغالگر خواسته‌های مقاومت را بپذیرد، مذاکرات پیش برود
  • قدردانی مقاومت فلسطین از حمایت یمن از مردم غزه
  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه رژیم صهیونیستی