Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیش - ایرنا- کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: شرایط جوی برای رفت و آمد شناورها به جزیره های خلیج فارس امروز مساعد است اما با وزش بادهای جنوب شرقی در ساحل دریای عمان، دریا در این محدوده کمی مواج خواهد بود.

مرضیه سی سی پور روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بندر عباس افزود: با توجه به وزش باد جنوب شرقی در دریای عمان تا حداکثر36 کیلومتر در ساعت توصیه می شود شناورهای صیادی شرق جاسک در رفت و آمد به این محدوده حتیاط کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: شرایط دریا در صبح جمعه نیز مساعد است اما در ساعت بعد از ظهر وزش باد جنوب غربی در تنگه هرمز و جزیره های خلیج فارس پیش بینی می شود.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان اظهارداشت: طی روزهای آغازین هفته آینده نیز شاهد افزایش باد در جزیره های خلیج فارس خواهیم بود.
سی سی پور یاد آورشد: امروز پنجشنبه همچنین در هرمزگان گذر ابر پیش بینی می شود که در ساعت بعد از ظهر در ارتفاعات شمال و شرق استان احتمال رگبار پراکنده باران دور از انتظار نیست.
وی گفت: از لحاظ دمایی طی امروز (پنجشنبه) و فردا(جمعه) شرایط دمایی افزایش نخواهد داشت اما از روز شنبه هفته آینده روند افزایشی پیش بینی می شود.
7195/6048 / 1339

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جغرافيا آب و هوا وضعيت دريا كيش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۰۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن «خیلی دخترونه» در دریاچه خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین جشن «خیلی دخترونه» به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و روزدختر با حضور بیش از ۲ هزار دختر فردا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت توسط شهرداری و باشگاه دختران منطقه ۲۲، فرهنگسرای تهران، سپاه ناحیه عماریاسر و مجموعه فرهنگی دریاچه خلیج فارس در دریاچه خلیج فارس برگزار می‌شود.

تجلیل از دختران نمونه، سخنرانی، مولودی خوانی، مسابقه و اهدای جوایز، برپایی غرفه‌های فرهنگی (نقاشی، خوشنویسی ، واقعیت مجازی ، طب سنتی، اوریگامی، گریم) از بخش‌های این‌مراسم هستند.

برنامه مورد اشاره فردا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در آمفی تئاتر غربی دریاچه خلیج فارس برگزار می شود.

کد خبر 6099515 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن «خیلی دخترونه» در دریاچه خلیج فارس
  • تداوم بارش باران در تهران؛ جوی آرام در پایان هفته برای اکثر نقاط
  • دمای هوا در شرق و جنوب شرق کاهش می‌یابد / تداوم فعالیت سامانه بارشی تا پنجشنبه
  • کنسرت‌های اردیبهشتی کدامند؟
  • معرفی تیم‌های برتر مسابقات هندبال گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • بندر شهید بهشتی ـ چابهار
  • پشت پرده برکناری علی خطیر/ چه کسی مدیرعامل باشگاه استقلال می‌شود؟
  • افزایش باد همراه با غبار محلی و مواج شدن دریا در خلیج فارس، ۱۶ اردیبهشت
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۶ اردیبهشت