Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار برگشت تیم‌های آژاکس و تاتنهام در شرایطی که باتساوی رو به پایان بود در نهایت با کامبک رویایی تیم انگلیسی در دقیقه 5+90 همراه شد تا شاگردان پوچتینو رویایی فینالیست شوند.

    به گزارش بلاغ،    از دور برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23:30 تیم‌های آژاکس و تاتنهام در ورزشگاه آمستردام به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود تاتنهام به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار رفت با نتیجه یک بر صفر به سود تیم هلندی به پایان رسیده بود و در مجموع این دیدار با نتیجه 3 بر 3 به پایان رسید اما تاتنهام به واسطه گل زده در خانه حریف فینالیست شد.

نیمه اول این بازی را آژاکسی‌ها درخشان آغاز کردند و دلیخت در دقیقه 5 گل اول بازی را به ثمر رساند، در ادامه باز هم آژاکسی‌ها برتری خود را بر تاتنهام دیکته کردند و این بار گل زیبای حکیم زیاس، آژاکس را با دو گل پیش انداخت. این نتیجه تا پایان نیمه اول باقی ماند.

در نیمه دوم تاتنهام که چیزی برای از دست دادن نداشت، چند حمله خطرناک را روی دروازه اونانا دروازه‌بان آژاکس تدارک دید و در دقیقه 55 توسط لوکاس مورا به گل رسید. در ادامه تاتنهامی‌ها که با گل اول خود روحیه گرفته بودند باز هم از دست فشار بر نداشتند و مورا باز هم موفق به گلزنی شد و این بار در دقیقه 59 گلزنی کرد.

در ادامه بازی متعادل شد و آژاکس حتی یک بار تیرک دروازه را به لرزه در آورد. با نزدیک شدن به پایان بازی، تاتنهامی‌ها فرصت‌های خوبی را روی دروازه آژاکس ایجاد کردند و در شرایطی که بازی رو به پایان بود، مورا در دقیقه 5+90 گل سوم را به ثمر رساند تا در نهایت تاتنهام دراماتیک و معجره‌آسا راهی فینال شود.

در اولین بازی این مرحله هم لیورپول موفق شد در دیداری دراماتیک و رویایی با نتیجه 4 بر صفر بارسلونا را شکست دهد تا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 4 بر 3 راهی فینال شود.

بر این اساس دیدار فینال 11 خرداد ماه در ورزشگاه متروپلولیتانو شهر مادرید میان تیم‌های تاتنهام و لیورپول برگزار می‌شود.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۰۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش بازی هالند در اتحاد؛ نفس منچسترسیتی پشت سر آرسنال

آفتاب‌‌نیوز :

در هفته سی و ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال منچسترسیتی از ساعت ٢٠ شنبه شب در ورزشگاه خانگی خود به مصاف ولورهمپتون رفت و این تیم را با حساب ۵ بر یک شکست داد.

شاگردان پپ گواردیولا پیش از این دیدار با ٧٩ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به آرسنال در رده دوم جدول رده‌بندی قرار داشتند.

سیتیزن‌ها در نیمه نخست با هت‌تریک ارلینگ هالند مهاجم هلندی خود موفق شد با نتیجه ٣ بر صفر به برتری برسند و راهی رختکن شوند.

با شروع نیمه دوم هی چان هوآنگ موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند، اما یک دقیقه بعد از این گل ارلینگ هالند در دقیقه ۵۴ خودش و سیتی را چهار گله کرد تا در این بازی پوکر کند.

دقیقه ٨۵ جولیان آلوارز موفق شد روی پاس رودری گل پنجم شاگردان گواردیولا را به ثمر برساند تا در پایان منچسترسیتی با نتیجه ۵ بر یک ولورهمپتون را شکست دهد و ٨٢ امتیازی شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سپاهان درخانه مقابل گزینه سقوط کامبک خورد
  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم
  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم
  • نساجی به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • غرش دوباره هیولای ژابی آلونسو: حریف بعدی رنده شد!
  • غرش دوباره هیولای ژابی آلونسو: حریف بعدی رنده شد!‏
  • شکست سنگین بارسا؛ امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • شکست سنگین بارسلونا / امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • آتش بازی هالند در اتحاد؛ نفس منچسترسیتی پشت سر آرسنال
  • شبی که رئال معجزه را معنا کرد! (عکس)