Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@09:06:17 GMT

فروردين امسال 330 هزار مسافر در همدان جابجا شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۱۰۶۳۶

فروردين امسال 330 هزار مسافر در همدان جابجا شدند

خبرگزاري آريا - همدان- ايرنا- مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان همدان گفت: فروردين امسال 330 هزار مسافر توسط اتوبوس، ميني بوس و سواري برون شهري در اين استان جابجا شدند.

مصطفي پناهنده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در اين مدت 33 هزار و 908 سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومي شامل اتوبوس، ميني بوس و سواري کرايه در استان همدان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به اينکه حدود يک‌ هزار و 200 دستگاه اتوبوس مسافربري برون شهري در همدان فعاليت مي کنند اظهار داشت: مسافران هيچگونه مشکلي براي سفر به نقاط مختلف کشور ندارند و در صورت بروز هرگونه مساله و نارضايتي مي توانند از طريق سامانه پيامکي 1000141 شکايت خود را مطرح کنند تا مورد رسيدگي قرار گيرد.
پناهنده افزود: در فروردين سال جاري 594 هزار و 158 تن کالا، از اين استان به ساير نقاط کشور جابجا شده است.
وي عمده کالاهاي حمل شده را شامل محموله هاي نفتي از جمله بنزين و گازوييل اعلام کرد و افزود: محموله هاي معدني همچون سيمان، سنگ‌ آهن، کنسانتره، کلينکر، گندله و شمش آهن و محموله هاي کشاورزي مانند گندم و سيب‌زميني از اين طرق جابجا شدند.
مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان همدان، اضافه کرد: فروردين سال 98 همچنين 36 هزار و 462 بارنامه مصرفي از استان صادر شده است.
پناهنده ادامه داد: در امداد رساني به مناطق سيل زده نيز با استفاده از توان شرکت هاي حمل و نقل، 100 ناوگان باري به اين مناطق اعزام شدند.
هم اکنون در استان همدان 20 هزار و 668 راننده و 12 هزار و پنج ناوگان باري، 2 هزار و 789 راننده، يکهزار و 718 ناوگان مسافر و همچنين 43 دستگاه ناوگان مسافري روستايي فعال است.​
9904/2090
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۰۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۱۰۸ هزار تنی کالا به روسیه در فروردین ماه

نادعلی کهنسال مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران گفت: ۱۰۸ هزار تن کالا در فروردین ماه امسال از استان مازندران به روسیه صادر شده که از لحاظ وزنی ۱۱۵ درصد رشد داشته است.

او افزود: این کالا‌ها شامل سیمان، گچ، لبنیات و میوه بوده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران گفت: به لحاظ ارزشی نیز صادرات کالا از مازندران به روسیه ۱۱۰ درصد افزایش داشته است.

در فروردین ماه امسال بالغ بر ۲۴ میلیون دلار کالا از مازندران به کشور‌های هدف صادر شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۰۰ میلیون دلاری دارایی‌های ارزی
  • صادرات ۱۰۸ هزار تنی کالا به روسیه در فروردین ماه
  • تردد ۶ هزار کامیون خارجی از  مرز نوردوز
  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • فرزین: نرخ رشد پول به ۱۶ درصد رسید
  • فرزین: نرخ رشد پول به ۱۶ درصد کاهش یافت
  • نرخ رشد پول به ۱۶ درصد رسید
  • ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان جابجا شد
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان