Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@11:52:54 GMT

جورج کلونی: مطمئنم ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰ شکست می‌خورد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۱۱۰۲۳

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، جورج کلونی در مصاحبه‌ای ضمن تاکید بر اینکه ترامپ در انتخابات رأی نمی‌آورد، گفت: «آن برتری اندکی که او در رقابت ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ به دست آورده بود کاملاً از بین رفته است، بنابراین بله، به نظرم فکر می‌کنم می‌توان او را شکست داد. فقط نباید کاندیداهای حزب سومی مثل هاوارد شولتز (مدیر عامل سابق استارباکس) داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او گفت به هیچ وجه طرفدار چنین کاندیداهایی نیست و اشاره کرد که بسیاری از متخصصان سیاسی باور دارند جورج اچ. بوش ریاست‌جمهوری خود را به خاطر راث پروت باخت و وقتی رلف نیدر هزاران رأی را در فلوریدا به خود اختصاص داد، باعث شد ال گور با اختلاف ۴۰۰ رأی شکست بخورد.

کلونی گفت: «این نوع حرکت‌ها عواقبی در پی دارند.»

این برنده جایزه اسکار گفت هنوز آماده نیست از هیچیک از کاندیداهای دموکرات برای ریاست‌جمهوری حمایت کند.

کلونی سه‌شنبه شب در پیش‌نمایش فیلم «Catch-۲۲» محصول سرویس استریمینگ هولو در لس‌آنجلس به ورایتی گفت: «به نظرم بعد از مسن‌تر شدن بخشی از درسی که آدم یاد می‌گیرد این است که احتمالاً بهتر است از حالا در رقابت حزبی از کسی حمایت نکرد. در این لحظه فعلاً باید صبر کنیم و ببینیم چه کسی نامزد باقی می‌ماند تا واقعاً بتوان از او در انتخابات عمومی حمایت کرد و به نظرم این حرکت بهتری است».

این دوره از رقابت‌های ریاست‌جمهوری ایالات متحده با دوره‌های قبلی متفاوت است. در حال حاضر بیش از ۲۰ نفر در حزب دموکرات رسماً اعلام کرده‌اند که می‌خواهند برای کسب نامزدی رسمی ریاست‌جمهوری حزب خود به رقابت بپردازند. به این ترتیب نگرانی‌هایی مبنی بر این به وجود آمده که این تعداد بالای شرکت‌کنندگان ممکن است در نهایت به ضرر حزب دموکرات و به نفع ترامپ تمام شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۱۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید ابراهیم رئیسی که صبح امروز با استقبال نخست وزیر، وارد کلمبو پایتخت سریلانکا شده بود، دقایقی قبل در کاخ ریاست جمهوری این کشور مورد استقبال رسمی «رانیل ویکرماسینگه» همتای خود قرار گرفت.

کد خبر 6087858

دیگر خبرها

  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • اعلام جنگ علیه ترامپ!
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت