Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛ محمدرضا جوادی یگانه شب گذشته با حضور در منطقه17 زمین چمن مصنوعی را جهت غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و به ویژه نوجوانان و جوانان این منطقه کم برخوردار افتتاح کرد.

وی همچنین با حضور در محله باغ آذری به گفت و گو با مردم محدوده گود سیدالشهداء پرداخت و وضعیت بافت فرسوده این محلات را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در مددسرای بانوان میدان شوش حضور یافت و ضمن گفت و گو با کادر این مجموعه و مددجویان، در جریان نحوه خدمت رسانی به این قشر آسیب پذیر قرار گرفت و دستوراتی را برای رفع مسائل در این زمینه صادر کرد.

جوادی یگانه همچنین در بخشی از مراسم مناجات خوانی ماه مبارک رمضان در مسجد شهید بهشتی محله نبرد منطقه 14 شرکت کرد.

لازم به ذکر است؛ جوادی یگانه افطار را در کنار دختران روزه اولی در منطقه 15 سپری کرد و تعدادی از مدیران حوزه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در این بازدیدها وی را همراهی کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اجتماعی و فرهنگی پایتخت زمین شهرداری تهران معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۱۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به برگزاری این جشنواره ملی در سه بخش فیلم ۱۰۰ثانیه‌ای، عکس و پوستر گفت: برگزیدگان در سه بخش ملی، کیش و آزاد؛ معرفی خواهند شد.

سیدعلیرضا فاطیمان‌پور با اشاره به استقبال هنرمندان از جشنواره کیش بهشت خانواده‌ها، گفت: حمایت از هنرمندان بومی و توسعه رویداد‌های ملی و بین‌المللی حوزه خانواده در از اهداف برگزاری این جشنواره بوده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، گفت: سه موضوع خانواده و نشاط اجتماعی، حریم خانواده و احترام به قانون و خانواده و محیط زیست با هدف ارتقای فضای بومی، هویت دینی و ملی در نظر گرفته شد تا بتوانیم نقش موثری به عنوان الگویی مناسب در توسعه گردشگری منطقه داشته باشیم.

دیگر خبرها

  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه
  • بازدید معاون مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا از یزد
  • آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی
  • اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب تهران
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران