Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@16:43:25 GMT

بیشینه دمای هوا در خراسان رضوی به 38 درجه می رسد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۱۱۴۸۶

بیشینه دمای هوا در خراسان رضوی به 38 درجه می رسد

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: در پی روند افزایشی دمای هوا بیشینه دمای هوا در مناطق گرمسیری استان فردا جمعه به بالاتر از 38 درجه می رسد.

غلامرضا ضیاء شهابی روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: روند افزایش دمای هوا که از چند روز گذشته در خراسان رضوی آغاز شده است تا فردا ادامه دارد اما در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده شاهد کاهش دما در استان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: فردا بیشینه دمای هوای مشهد به 32 درجه سلسیوس خواهد رسید اما در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده به میزان چند درجه کاهش می یابد.
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارشهای رگباری باران هم که از امروز آغاز شده است تا روز یکشنبه هفته آینده به ویژه در نوار شمالی و غربی استان خراسان رضوی همراه با رعد و برق ادامه خواهد یافت.
ضیاء شهابی افزود: در این مدت وزش باد به نسبت شدید همراه با پدیده گرد و خاک در نوار شرقی استان خراسان رضوی پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: قوچان با کمینه دمای هوای 11 درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای هوای 36 درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی 24 ساعت گذشته بوده اند.
او اضافه کرد: دراین مدت بیشترین شدت وزش باد در سبزوار با سرعت 72 کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
1922/3027

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد دماي هوا افزايش خراسان رضوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۱۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه خودروهای برقی از یک شنبه هفته آینده آغاز می‌شود

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده عرضه خودرو‌های برقی از روز یکشنبه هفته آینده آغاز می‌شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران ظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده عرضه خودرو‌های برقی از روز یکشنبه هفته آینده آغاز می‌شود. 

وی افزود: فعلا عرضه خودروهای برقی در همان سامانه قبلی خودروهای وارداتی انجام می‌شود.

به گفته وی به زودی سامانه‌ای در زمینه عرضه خودروهای وارداتی راه‌اندازی خواهد شد. 

 انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • کاهش ۵ درجه‌ای دمای هوا در خراسان شمالی از هفته آینده
  • سامانه بارشی تا اوایل هفته آینده در خراسان رضوی فعال خواهد بود
  • باران در راه خراسان رضوی
  • عرضه خودروهای برقی از یک شنبه هفته آینده آغاز می‌شود
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در خراسان جنوبی
  • زنجانی‌ها منتظر شرایط جوی ناپایدار باشند
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت