Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مصطفی میرسلیم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به تصمیم روز گذشته دولت مبنی بر کاهش تعهدات برجامی گفت:  با وجود اینکه بر اساس بند 26 برجام، ایران می‌تواند در صورت نقض عهد طرف مقابل بخشی از تعهدات خود در برجام را متوقف کند، پس از اعلام توقف بخشی از تعهدات برجامی از سوی رئیس جمهور، شاهد بودیم که برخی مقامات اروپایی از جمله وزیر امور خارجه انگلیس با لحنی تهدیدآمیز مدعی نقض برجام از سوی ایران شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این خصلت استکبار است که دیگران را دست نشانده و مطیع خود بداند، خاطرنشان کرد:  آنها هیچ‌گاه نخواسته‌اند استقلال جمهوری اسلامی را که نشئت گرفته از پیروزی انقلاب اسلامی است به رسمیت بشناسند.

به گفته این عضو مجمع تشخبص مصلحت نظام، اقدام دولت در کاهش تعهدات برجامی با تأخیر  و احتیاط اغراق آمیز انجام گرفته  که این تاخیر در پاسخگویی در طرف مقابل تلقی از ضعف ایران داشته  و بر جسارت و گستاخى‌ اروپایی‌ها افزوده است. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: میرسلیم برجام نقض عهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۱۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سپاهان به بیانیه پرسپولیس: گستاخی بزرگی بود

مدیر تیم فوتبال سپاهان در مورد رفتار هواداران پرسپولیس گفت: ۵ سال پیش نیز درست چنین اتفاقی افتاد و هواداران پرسپولیس را درست بالای سر هواداران سپاهان قرار دادند؛ در حالی که در جلسه پیش از بازی این موضوع را متذکر شدیم، اما متاسفانه بار دیگر این اتفاق تکرار شد و بعد از رفتا ناشایست بانوان هوادار پرسپولیس، در بین دو نیمه آن‌ها را به مکان دیگری منتقل کردند.

به گزارش جماران، وی افزود: پرتاب سنگ و آب جوش، فحاشی و حرکات بسیار ناشایست بانوان هوادار پرسپولیس علیه هواداران سپاهان در تمام مدت مسابقه انجام شد و مستندات نیز به صورت کامل وجود دارد.

با وجود اصرار‌های سپاهان، باشگاه پرسپولیس تا روز گذشته حتی حاضر نبود بابت این رفتار حتی یک عذرخواهی ساده انجام دهد؛ این باشگاه پس از آن، با گستاخی تمام دست به نوشتن بیانیه‌ای می‌زند که با صداقت فاصله زیادی دارد و در آن به همه مردم اصفهان و هواداران سپاهان انواع و اقسام توهین‌ها را می‌کند.

این‌که از نام شهدای گرانقدر کشورمان برای پوشاندن رفتار ناشایست هواداران استفاده می‌کنند، خجالت‌آور است و این باشگاه بهتر است بجای مظلوم‌نمایی به دنبال اصلاح رفتار زشت و زننده بازیکنانش باشد که از گذشته زبان‌زد بوده است.

جای تأسف است که مسئولان باشگاه پرسپولیس به‌جای حل مشکل، در صدد اختلاف افکنی و افزایش تنش‌ها هستند و به‌جای اینکه فحاشی هزاران نفر از هواداران خود را ببینند، درباره این مسائل، با فرافکنی عمل می‌کنند.

دیگر خبرها

  • واکنش سپاهان به بیانیه پرسپولیس: گستاخی بزرگی بود
  • در سفر رافائل گروسی به تهران موارد اختلافی ایران و آژانس حل خواهد شد؟
  • آیا در سفر گروسی موارد اختلافی ایران و آژانس حل خواهد شد؟
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • سرکوب جنبش‌های اعتراضی دانشجویان حامی فلسطین جلوه حقوق بشر آمریکایی است
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • آمریکا خود را به دیوانگی زد و برجام را پاره کرد /واکنش ها به اعتراضات دانشجویی در آمریکا از تریبون نماز جمعه
  • جهان برای تحقق آرمان فلسطین به پا خواسته است
  • سپهران کم تاخیرترین ایرلاین فرودگاه نجف شد
  • ببینید| نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و محمدجواد ظریف/ «هر روز که از خواب بیدار می‌شویم وضعیت عوض شده»