Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@22:33:35 GMT

مردم نطنز از تعطیلی شبانه داروخانه‌ها گلایه مند هستند

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۱۱۶۴۵

مردم نطنز از تعطیلی شبانه داروخانه‌ها گلایه مند هستند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مرادی ظهر پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان نطنز اظهار داشت: مردم ای ن شهرستان از تعطیلی شبانه داروخانه‌ها گلایه مند هستند چراکه دو داروخانه نطنز شب‌ها تعطیل است و داروخانه موجود در بیمارستان نطنز نیز محدودیتِ موجودی دارد و این مسئله شهروندان و مسافران را با مشکل روبرو کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انتظار می‌رود که با تمهیدات مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان نطنز مشکل دسترسی مردم به داروخانه‌ها و تهیه دارو در شب برطرف شود.

رئیس شورای شهر نطنز در ادامه تأکید کرد: نبود ایستگاه مناسب مسافری و پارک سوار در ورودی شهر و حاشیه اتوبان نطنز نیز امنیت مسافران را تهدید می‌کند و امنیت جانی و مالی مسافرانی که در خروجی اتوبان پیاده می‌شوند در خطر است.

وی گفت: برخی نقاط و معابر شهری فاقد روشنایی کافی هستند که می‌طلبد دستگاه‌های ذی ربط با بررسی میدانی نسبت به تأمین روشنایی مطلوب اقدام کند.

کد خبر 4612647

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد مرادی شورای شهر داروخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۱۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت

احمد کاظمی مدیرعامل شرکت توسعه دهکده آب درمانی محلات، گفت: مسافران نوروزی در تعطیلات عید امسال در۸۳۲ اتاق این مجموعه اقامت داشتند.

مدیرعامل شرکت توسعه دهکده آب درمانی محلات، گفت: مجموعه اقامتی و آب درمانی این شهرستان دارای استخر آبگرم، سالن ماساژ، سفره خانه سنتی، کافی شاپ، رستوران، شهربازی کودکان و سالن همایشی با ظرفیت ۷۰ نفر است.

کاظمی، تجهیز ویلاهای مجموعه به حوضچه خصوصی آب گرم و بهره مندی مسافران از یک سانس خصوصی آبگرم را از ویژگی‌های این مجموعه عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: هتل جهانگردی آبگرم محلات در کنار چشمه آبگرم این شهرستان واقع شده است که ویژگی منحصربه‌فردی محسوب می‌شود.

کاظمی توضیح داد: آب حوضچه‌ها و استخرهای مجموعه با دمای ۴۸ درجه سانتیگراد دارای خواص بی‌شمار درمانی است که می‌توان به بی‌رنگ و بی‌بو بودن آن اشاره کرد.

وی افزود: املاح موجود در آب گرم محلات دارای کلسیم، منیزیم، پتاسیم و ید هستند که برای درمان بیماری‌های عصبی و مفصلی مانند روماتیسم و سیاتیکی‌های عصبی و عضلانی و همچنین برای درمان بیماری‌های پوستی قارچی و رفع بیماری‌های ریوی مفید است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • تعطیلی پنجشنبه‌ یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • همکاری گروه بین المللی ایسکارسا با میراث فرهنگی در مرمت بنا‌های تاریخی نطنز
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس پیگیری می‌شود
  • اسلام اهمیت زیادی به امر شورا و مشورت قائل شده است
  • گلایه از عدم حضور هیئت دولت در بخش بسطام/برنامه ریزی سفر خوب نبود
  • حل مشکلات تولیدکنندگان کشتارگاه اقلید نیازمند اراده مسوولان است
  • تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت
  • انعکاس مشکلات شما در صدای مردم ششم اردیبهشت ماه استان قزوین