Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@12:25:32 GMT

کلاهبردار ۱۹ میلیاردی در خرم‌آباد دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۱۱۶۷۷

کلاهبردار ۱۹ میلیاردی در خرم‌آباد دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: کلاهبردار ۱۹ میلیارد ریالی در خرم‌آباد دستگیر شد. ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سردار محمدمهدیان نسب ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران کلانتری 14 خرم‌آباد درپی یک فقره پرونده نیابتی در پایتخت مبنی بر کلاهبرداری شهروند خرم‌آبادی با عنوان خرید مقادیر زیادی روغن خوراکی از یک شرکت در تهران جهت بررسی و پیگیری وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگیری کلاهبردار 6 میلیاردی در کردستان؛ اعتراف به 400 فقره کلاهبرداریمردم همچنان فریب می‌خورند؛‌کلاهبرداری 2 میلیاردی از 430 نفر با شگرد قدیمیزاهدان| هشدار پلیس فتا؛ "ثبت‌نام کارت سوخت" شگرد جدید کلاهبرداران فضای مجازی

وی افزود: مأموران با انجام تحقیقات و استفاده از شیوه‌های پلیسی مخفیگاه فرد کلاهبردار را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان بابیان اینکه متهم در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده به جرم خود مبنی بر 19 میلیارد ریال کلاهبرداری از شاکی اعتراف کرده است تصریح کرد: فرد کلاهبردار جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/ ز

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۱۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان

فرمانده انتظامی شادگان گفت: قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سیدقاسم موسوی اظهار کرد: روز گذشته به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دریک عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

کد خبر 748419

دیگر خبرها

  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • کمبود ۲۵۰ میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان