Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@19:02:02 GMT

توضیحات فدراسیون فوتبال درباره جدایی کرانچار

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۱۱۷۲۹

توضیحات فدراسیون فوتبال درباره جدایی کرانچار

در پی انتشار برخی شایعات در خصوص نحوه جدایی زلاتکو کرانچار از تیم امید فوتبال کشورمان، روابط عمومی فدراسیون توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش مشرق، پیرو انتشار برخی شایعات درباره موضوع تغییرات کادر فنی تیم امید موارد ذیل جهت روشن‌گری از سوی روابط عمومی فدراسیون فوتبال اعلام شد.

بیشتر بخوانید:

سرانجام تکلیف کرانچار مشخص شد

اول این که قطع همکاری با زلاتکو کرانچار در فضایی کاملاً دوستانه و به صورت توافقی صورت گرفت و برخلاف برخی شایعات، این جدایی موجب ورود هیچ گونه خسارت مالی به فدراسیون فوتبال نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش فدراسیون برای رسیدن به تفاهم و رویه انسانی و همچنین رفتار حرفه‌ای آقای کرانچار دلیل تحقق این مهم بود که با توجه به شرایط ارزی موجود چنین تصمیمی را مهیا ساخت.

دوم این که ارتباطات و موضوعات شخصی همچنین ارتباطات غیر فوتبالی هیچ ارتباطی به این مقوله نداشته و ادعاهای غیر واقعی مطرح شده درباره حمایت مالی ارگان یا نهادی غیر ورزشی از تیم امید ایران عاری از واقعیت است.

منبع: فدراسیون فوتبال

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی بازار سکه و ارز تیم ملی امید سرمربی فدراسیون فوتبال کرانچار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۱۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد

عبدالله ویسی سرمربی تیم فولادخوزستان به دلیل نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی پس از بازی با تیم آلومینیوم اراک به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

ویسی پس از دیدار مقابل آلومینیوم گفت: آدم حرص می‌خورد از اینکه برخی مواقع می‌گوییم ورزش سلامت و سالم است و پاکی دارد. اگر کمیته انضباطی، کمیته اخلاق، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نمی‌توانند دخالت کنند و ببینند که بازی‌ها چگونه رقم می‌خورند و اگر عرضه ندارند، من می‌گویم که شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند. حفاظت اطلاعات کشور ما بسیار قوی است. بیایند و بازی‌ها را رصد کنند و اجازه ندهند حق کسی خورده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد!
  • پس از ۱۲ سال؛ مارکو رویس اسطوره دورتموندی‌ها دیگر در وستفالن نخواهد بود
  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • شکایت پرسپولیس رد شد
  • دشان جدایی ژیرو از میلان را تأیید کرد
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • آخرین خبرها درباره توافق احتمالی تیم ملی ایران با افشین قطبی
  • شگفتی در فوتبال عربستان؛ تصمیم جنجالی الهلال