Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت پیشکسوتان پرسپولیس به اظهارات اخیر مهرداد میناوند واکنش نشان داد.

طرفداری - شرکت پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس در مورد اظهارات مهرداد میناوند و انتقاد از پیشکسوتان این باشگاه اظهار داشت:

درست در مقطع حساسی که پرسپولیس به وحدت و یکپارچگی نیاز دارد و در شرایطی که حضور مدیرانی از خانواده پرسپولیس در هیئت مدیره باشگاه، رابطه صمیمانه میان پیشکسوتان سرخ و مجموعه فعلی اداره کننده باشگاه را به بهترین شکل ممکن ارتقا بخشیده، عده‌ای ناجوانمردانه تلاش می‌کنند میان پیشکسوتان و هواداران و باشگاه فاصله بیندازند و متاسفانه برخی اعضای خانواده هم که انگار با وجود پوشیدن پیراهن مقدس سرخ درک نکرده‌اند پرسپولیس یک خانواده است نه یک تیم، دانسته یا نادانسته با دشمنان مجموعه سرخ همراه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از سایت پیشکسوتان کهن پرسپولیس، در ادامه این بیانیه آمده است:

مهرداد میناوند که همین حالا سر سفره پیشکسوتان پرسپولیس نشسته و ارج و قرب و احترامش را از برکت پوشیدن پیراهن پرسپولیس دارد، چگونه می‌تواند اعضای خانواده بزرگ پرسپولیس را خواهان ناکامی پرسپولیس معرفی کند؟ کدام پدری شکست بچه‌اش را به انتظار می‌نشیند که باور کنیم پیشکسوتان سرخ به عنوان پدر یا بزرگتر این خانواده، منتظر شکست مجموعه فعلی هستند؟ کاش مهرداد میناوند فرق تیم و خانواده را می‌فهمید و اینگونه علیه بزرگتر‌های خانواده حرف نمی‌زد و میان بزرگ و کوچک تفرقه نمی‌انداخت. البته که هواداران پرسپولیس باهوش‌تر از این هستند که تحت تاثیر حرف‌های بدون منطق قرار بگیرند و بازیکنان پرسپولیس هم به چشم می‌بینند که چگونه پیشکسوتان پرسپولیس حامی و مشوق‌شان هستند و به این همه همت افتخار می‌کنند.

پیشکسوتان کهن پرسپولیس به حرف حامی باشگاه نبوده که با حرف حمایت هایش کمرنگ یا کم اثر شود. ما در عمل پشت پرسپولیس و برانکو و سرخپوشان ایستاده‌ایم. اما آنها که نان و نمک می‌خورند و نمکدان می‌شکنند، حرمت نان را که نگه نداشتند، لااقل حرمت پیراهن مقدس سرخ که می‌پوشیدند و هر چه دارند به برکت آن است را نگه دارند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۱۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد

با مساعدت اعضای هیات مدیره یکی از بانک‌ها اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد.

به گزارش خبرنگار استان‎ها خبرگزاری دانشجو،با مساعدت مدیر عامل و هیات مدیره یکی از بانک ها، یک دستگاه ویلچر برقی، تخت بیمارسانی برقی، یک دستگاه پردازشگر و مانیتور برای این خانواده برای رفع مشکلات این خانواده خریداری شد. 

 

بنا به این گزارش این قلام با حضور مدیر کل بهزیستی و مدیر شعب بانک رفاه استان کهگیلویه و بویراحمد به این خانواده یاسوجی تحویل شد. 

 

شایان ذکر است همه اعضای این خانواده شامل پدر، مادر، دو برادر و خواهر به ترتیب به بیماری‌های ضربه مغزی، سرطان سینه، قطع نخاع و بیماری نادر سخت درمان پوستی و سرطان تیروئید مبتلا هستند. 

 

دیگر خبرها

  • معرفی اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر
  • کنایه تند نورافکن به ناکامی پرسپولیس!
  • اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • معرفی اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک
  • اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • ماجرای خانواده رضا عطاران در «بدل» چیست؟ / معرفی چهره‌های جدید
  • ماجرای خانواده رضا عطاران در «بدل» چیست؟/ معرفی چهره‌های جدید
  • آموزش یک جامعه با اخلاق از خانه و خانواده آغاز می‌شود
  • اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه قاف اعلام شد
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد