Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-29@16:11:03 GMT

عرضه کتاب‌های ایرانی در نمایشگاه تورین

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۱۲۳۵۷

مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران با هدف نمایش ظرفیت‌های نشر ایران در سی و سومین دوره نمایشگاه کتاب تورین حضور یافته است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سی و سومین دوره نمایشگاه کتاب تورین امروز ۱۹ اردیبهشت، فعالیت خود را آغاز کرد.

مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران با هدف نمایش ظرفیت‌های نشر جمهوری اسلامی ایران در این دوره از نمایشگاه حضور یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نمایشگاه بین‌المللی کتاب تورین فعالیت خود را از سال ۱۹۸۸ آغاز کرده و اکنون به عنوان مهم‌ترین نمایشگاه بین‌المللی کتاب ایتالیا شناخته می‌شود و بعد از نمایشگاه کتاب فرانکفورت از نظر تعداد شرکت‌کننده دارای دومین جایگاه در اروپا است.

مهمان افتخاری این دوره، نمایشگاه کتاب شارجه است و زبان اسپانیایی به عنوان زبان افتخاری نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در غرفه‌ای به مساحت ۱۶ مترمربع و با نمایش کتاب‌هایی در زمینه‌های مختلف از قبیل آموزش زبان فارسی، ایران‌شناسی، گردشگری و کودک و نوجوان و کتب ترجمه‌شده به زبان‌های دیگر از جمله زبان ایتالیایی در این دوره از نمایشگاه شرکت کرده است.

معرفی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در قالب بروشور، دعوت از ناشران شرکت‌کننده در نمایشگاه برای حضور در سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، معرفی نشر ایران، معرفی طرح «گرنت» به منظور تسهیل در امر فروش کتاب‌های ایرانی، عرضه بروشور «نگاهی اجمالی به صنعت نشر در ایران» به زبان انگلیسی، مشتمل بر معرفی مراکز اطلاع رسانی کتاب در عرصه بین‌المللی، معرفی اتحادیه‌ها و تشکل‌های نشر و آژانس‌های ادبی از فعالیت‌هایی است که در مدت حضور ایران در این نمایشگاه پیگیری می‌شود.

سی و سومین دوره نمایشگاه کتاب تورین از ۱۹ تا ۲۳ اردیبهشت برگزار می‌شود.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: ایران کتاب نمایشگاه ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۲۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه ۳ اثر از سوره مهر یزد در نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرنگار مهر، سه کتاب نمایش‌نامه با عنوان‌های «رازی بین من و تو»، «در تنم زمستان شد» و «روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر» از انتشارات سوره مهر در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شوند.

«رازی بین من و تو» به قلم محمدرضا امیرخانی تصویری از زندگی علی، جانباز اعصاب و روان است. علی هنرمند پتینه‌کاری است که در جبهه‌های جنگ دچار موج انفجار شدیدی شده و همچنان با این توهم که هم‌رزمش را کشته است، دچار عذاب وجدان است. در ادامه دکتر بخشی برای رهایی او از این توهم دست به کار می‌شود.

پیش از این و در هفته هنر انقلاب مراسم رونمایی و نمایشنامه خوانی از اثر محمد رضا امیرخانی در حوزه هنری استان یزد با استقبال خوب هنرمندان، مسئولین و عموم مردم برگزار شد.

کد خبر 6091098

دیگر خبرها

  • عرضه ۳ اثر از سوره مهر یزد در نمایشگاه کتاب
  • یمن جایگزین مهمان ویژه نمایشگاه کتاب شد
  • «یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • تغییر میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران
  • معرفی یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • یمن مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • ظرفیت‌های صادراتی قم در نمایشگاه ایران اکسپو۲۰۲۴ معرفی می ‌شود
  • یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود
  • عاشق شعر عالمگیر ایران هستم/بهترین سوغاتی از نمایشگاه کتاب تهران
  • عاشق شعر عالمگیر ایران هستم/ بهترین سوغاتی از نمایشگاه کتاب تهران