Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@06:45:19 GMT

دستگیری سارقان طلا در شهرکرد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۱۲۶۳۰

دستگیری سارقان طلا در شهرکرد

شهرکرد-ایرنا- فرمانده انتظامی چهارمحال وبختیاری از دستگیری 2 سارق طلا از منزل مسکونی در شهرکرد خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا بهه نقل از پایگاه خبری پلیس،سردار غلامعباس غلامزاده افزود:در پی وقوع یک فقره سرقت طلا از یک واحد منزل مسکونی در شهرکرد، کارآگاهان پلیس آگاهی استان وارد عمل شده و تحقیقات خود را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: پس از بررسی دقیق آثار و علائم به جا مانده در محل وقوع سرقت سرنخ هایی از سارقان به دست آمد و مشخص شد که 2 سارق با استفاده از کلید یدک وارد منزل مال باخته شده و طلاهای موجود در خانه را به سرقت بردند.
سردار غلامزاده افزود: تحقیقات کارآگاهان برای بازداشت سارقان نتیجه داد و گروهی از ماموران با اخذ مجوز قضایی هر 2 سارق را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان موفق به کشف 770 گرم طلا شامل یک سرویس کامل طلا و یک قطعه سکه بهار آزادی به ارزش 300 میلیون ریال از محل اختفای سارقان شدند.
سردار غلامزاده با اشاره به تحویل طلاهای مسروقه به مالباخته گفت: متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند.
7360/2097

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سارق طلا نيروي انتظامي چهارمحال و بختياري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۲۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدرضا موسوی گفت: با وقوع یک فقره سرقت از مغازه‌ای در محدوده تهرانسر تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۵۰ تهرانسر قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات و بررسی دوربین‌های مداربسته، مشخص شد سارق، مردی میانسال است که قبل از طلوع آفتاب اقدام به سرقت از مغازه و فروشگاه‌ها می‌کند.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: بنا بر حساسیت موضوع، مأموران با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین پلیسی، محل‌هایی که احتمال حضور سارق می‌رفت را تحت کنترل قرار دادند تا اینکه بامداد روز گذشته به مردی که سعی داشت کرکره مشبک یک مغازه را باز کند مواجه شده و برای دستگیری به سمت وی اعزام شدند.

سرهنگ موسوی ادامه داد: متهم که سعی کرد از محل فرار کند اما با سرعت عمل مأموران موفق به این کار نشده و دستگیر شد.

وی تصریح کرد: متهم، پس از دستگیری به کلانتری منتقل و در بازجویی‌های انجام شده به ۲۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد و به همراه پرونده متشکله برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

سرکلانتر پنجم پلیس پایتخت، در پایان، با اشاره به اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزمی همگانی را می‌طلبد، اظهار داشت: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند و به محض رؤیت موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6088581

دیگر خبرها

  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر