Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی طلایی مقدم ظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد با بیان اینکه حوادث مختلف انقلاب روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد در تاریخ انقلاب اسلامی بسیار مهم و تأثیرگذار است، اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی باید با کمک مردم و تشکل‌ها در برگزاری هرچه با شکوه‌تر این ایام با شورای هماهنگی همکاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: بزرگداشت ایام الله یاد شده نقش مهمی در ترویج فرهنگ ارزش‌های دینی و انقلابی دارد، همه ما در اجرای آن مسئول هستیم.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد نیز در این نشست اظهار داشت: واگذاری امور به مردم و دخالت آنها در اجرای برنامه‌ها و مناسبت‌های مختلف، محور و هدف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد است.

سعید زارع افزود: برای برگزاری یوم الله ۱۴ و ۱۵ خرداد ۱۳ کارگروه با عضویت دستگاه‌های اجرایی، فرهنگی و مشارکت تشکل‌ها در استان فعالیت دارد.

وی اظهار داشت: انجام فعالیت‌های فرهنگی و بصیرتی برای آشنایی مردم و جوانان با رخدادهای انقلاب و نظام از جمله ضرورت‌های اجتماعی است و برای اجرای برنامه‌ها همه باید همکاری کنند.

به گزارش مهر، در این جلسه نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و تشکل‌های مردمی به بیان برنامه‌های خود برای گرامیداشت ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد پرداختند.

کد خبر 4612763

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد استانداری یزد شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۲۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی مراسم روز معلم در آباده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، همزمان با گرامیداشت روز معلم، جمعی از خادمیاران رضوی کانون خدمت رضوی آباده در اردوگاه میثاق این شهر از مقام معلم تجلیل کردند. قرائت زیارت خاصه امام رضا،  اهدای گل و لوح تقدیر به معلمان از برنامه‌های این مراسم بود.

شهرستان آباده در شمال فارس و در فاصله ۲۷۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • بزرگترین طرح نوسازی شالیزارهای مازندران درآمل نیمه خرداد تحویل می‌شود
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می‌شود
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می شود
  • برپایی مراسم عزاداری و دسته روی در کربلای معلی
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • اجرای ۱۰۰۰ میلیارد پروژه عمرانی در روستاهای یزد
  • تشکل‌های دانشجویی در شناسایی مسائل و اعتباربخشی سیاست‌ها کمک کنند
  • چرخه بازپروری معتادان متجاهر کامل اجرا نمی‌شود
  • برگزاری مراسم شهادت امام صادق(ع) در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع)
  • برپایی مراسم روز معلم در آباده