Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@03:21:56 GMT

معمای عجیب بشار رسن

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۱۲۹۷۲

معمای عجیب بشار رسن

بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس در بازی این تیم برابر پاختاکور به میدان نرفت.

به گزارش مشرق، هافبک عراقی و ملی پوش پرسپولیس تا قبل از دیدار مقابل پاختاکور ازبکستان، در تمرینات مختلف جزو بازیکنان حاضر در ترکیب اصلی به شمار می‌رفت اما در شب بازی به یکباره به یک نیمکت نشین تبدیل شد و شانس بازی را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او حتی نتوانست به عنوان یار تعویضی به زمین برود و معلوم نیست چه دلایلی وجود داشت که برانکو ترجیح داد به این بازیکن حتی برای یک دقیقه هم بازی ندهد.

بیشتر بخوانید:

عرب: هم برانکو می‌ماند هم رسن

جدا از آنکه بشار رسن حضور در ترکیب ۱۱ نفره را از دست داد بین سه تعویض برانکو نیز جایی نداشت؛ سرمربی کروات پرسپولیس از ماریو بودیمیر، شایان مصلح و مهدی ترابی به عنوان بازیکنان تعویضی خود سود برد و این در حالی است که بشار رسن در بازی‌های گذشته جزو ستاره‌های پرسپولیس به شمار می‌رود و از معدود یاران تیم بود که افت چندانی نداشت آن هم در تیمی که اکثر بازیکنان اش دچار افت روحی و بدنی شدند. با این حال مشخص نیست دلیل نیمکت نشینی در چنین بازی مهمی چه بود.

اولین گمانه زنی‌ها در خصوص این اتفاق به اخبار جدید پیرامون این بازیکن برمی‌گردد. بشار طبق گفته برانکو ایوانکوویچ قراردادی با باشگاه پرسپولیس ندارد و در پایان فصل می‌تواند باشگاه سرخپوش پایتخت را رها کرده و به پیشنهادات دیگری که دارد، پاسخ مثبت دهد.

البته ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از مذاکرات مفصلی که با مدیر برنامه‌های این بازیکن داشت، به هواداران اطمینان داد که بشار را برای فصل آینده نیز حفظ خواهد کرد و حتی به صورت نمادین، قراردادی با این بازیکن به امضا رسید اما آن طور که کادر فنی سرخپوشان اعتقاد دارند، قرار نیست بشار در پرسپولیس بماند و او به زودی و در پایان فصل، کمپ سرخپوشان را ترک می‌کند با این حساب، احتمالاً بین ماجرای جدایی احتمالی بشار و نیمکت نشینی در دیدار مقابل پاختاکور ازبکستان ارتباط مستقیمی وجود دارد.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید گام دوم انقلاب وعده های روحانی بازار سکه و ارز بشار رسن پرسپولیس فوتبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۲۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

شاگردان اوسمارویرا، این روز‌ها با انگیزه و آمادگی خوبی خودشان را برای بازی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی آماده می‌کنند و یکی از این بازیکنان آماده وحید امیری است. کاپیتان دوم پرسپولیس که به دلیل مصدومیت اغلب بازی‌های فصل جاری را از دست داد و از شرایط مسابقه به دور بود. او در چند بازی اخیر که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد عملکردی معمولی در ترکیب پرسپولیس داشت و اثری از بازیکنی که زمانی بهترین بازیکن این تیم و حتی تیم ملی بود دراو دیده نمی‌شد. در فصل جاری و به ویژه نیم فصل دوم به رغم بازگشت وحید امیری، این بازیکن چپ پا زیر سایه امید عالیشاه بوده، اما این روز‌ها در تمرینات پرسپولیس مثل یک نگین می‌درخشد!

کاپیتان اول پرسپولیس از زمان سرمربی شدن اوسمار ویرا، به عنوان یک مهاجم سایه که در نقش بازیکن آزاد هم برای بازیسازی ظاهر می‌شود حسابی درخشیده و به بخش جدایی ناپذیر ترکیب پرسپولیس تبدیل شده است، اما مصدومیت احتمالا در بازی بعدی او را از ترکیب دور می‌کند. در وضعیت کنونی و با توجه به کمبود مهاجم، عیسی آل کثیر تنها فروارد تخصصی تیم پرسپولیس است که حالا به جای امید عالیشاه باید در کنار وحید امیری در اراک بازی کند.

وحید امیری پیش‌تر در زمان برانکو و یحیی گل محمدی به عنوان مهاجم سایه و مکمل بازی کرده و خوش درخشیده است. کاپیتان دوم پرسپولیس حالا امیدوار است در غیاب کاپیتان اول در اراک خوش درخشیده و به همبازیانش کمک کند، انتقام شکست بازی هفته شانزدهم از آلومینیوم را بگیرد. شاید این بازی حذفی به بازیکن ۳۶ ساله پرسپولیس کمک کند که بتواند حداقل یک سال دیگر قراردادش با پرسپولیس را تمدید کند؛ بنابراین وحید امیری با انگیزه فراوانی در تمرینات روز‌های اخیر پرسپولیس شرکت کرده که بتواند در اراک مرد اول تیمش لقب بگیرد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • حذف پرسپولیس در یک بازی عجیب و دراماتیک
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس
  • ترکیب عجیب پرسپولیس در اوقات اضافه
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها