Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@15:59:54 GMT

دانلود آهنگ جديد امير اولي بنام دارمت

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۱۳۰۳۱

دانلود آهنگ جديد امير اولي بنام دارمت

خبرگزاري آريا -
دانلود آهنگ جديد امير اولي بنام دارمت با بالاترين کيفيت
Download New Music Amir Avali – Daramet
ترانه و ملودي: کسري شاهاني , تنظيم و ميکس و مسترينگ: شاهين دانشجو
براي دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنيد …
دانلود آهنگ جديد امير اولي بنام دارمت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۳۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از فردا/ اعلام سن ثبت‌نام

معاون وزارت آموزش و پرورش از آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت خبر داد و گفت: تیم‌های نظارت بر ثبت‌نام از فردا آغاز به کار می‌کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم ، حمید طریفی حسینی؛ معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در نشست خبری با رسانه‌ها گفت:  ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول دبستان از روز چهارشنبه 19 اردیبهشت آغاز می‌شود.

وی افزود: رهبر انقلاب در دیدار با معلمان به موضوع تحول اشاره کردند و اکنون نگاشت مدرسه‌‌ای سند تحول آماده شده است و از مهر امسال با یک برنامه مدرسه محور کار کیفیت بخشی را پیگیری خواهیم کرد.

معاون وزارت آموزش و پرورش گفت: در نگاشت مدرسه‌ای سند تحول، شاخص‌های مدرسه تراز را مشخص کرده‌ایم تا فعالیت‌های خود را براساس آن انجام دهند.

طریفی حسینی با اشاره به توانمندسازی معلمان بیان کرد: برای اجرای نظام دوری در دوره ابتدایی نیاز به توانمندسازی معلمان داریم که برنامه ریزی آن انجام شده است و تابستان امسال به طور ویژه کار توانمندسازی را به صورت حضوری و مجازی انجام خواهیم داد.

وی درباره فعالیت‌های تربیتی در دوره ابتدایی گفت: برنامه‌ها متناسب با سن و شرایط دوره ابتدایی انجام می‌شود و در این باره با معاونت پرورشی همسو هستیم برای فعالیت‌های ورزشی نیز یک هزار فضای ورزشی درون مدرسه‌ای را با اولویت مدارس دوره اول ابتدایی و دخترانه ایجاد خواهیم کرد.

معاون وزارت آموزش و پرورش با اشاره به پرورش هویت دانش‌آموزان و شناسایی استعداد دانش‌آموزان بیان کرد: در دوره ابتدایی موضوع استعداد پروری، مهارت‌آموزی و خلاقیت از برنامه‌های اصلی است و با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دنبال خواهیم کرد و طبق سند برنامه درسی ملی، 100 ساعت از برنامه در اختیار مدارس است و از این ساعت استفاده خواهیم کرد تا مدارس متناسب با شرایط برنامه‌هایی را برای مهارت‌آموزی ایجاد کنند.

طریفی حسینی درباره کیفیت نیروی انسانی مطرح کرد: رویکرد شایستگی محور در جذب و استخدام معلمان مدنظر است و 28 هزار و 800 ردیف استخدامی برای جذب آموزگار داریم که مرحله ارزیابی تکمیلی آغاز شده است و تلاش می کنیم تا آخر خرداد به اتمام برسد و در تابستان دوره‌های آموزشی آنها را در دانشگاه فرهنگیان آغاز کنیم. البته هنگام فعالیت در مدرسه هم توانمندسازی آنها دنبال می‌شود و سال گذشته توانمندسازی 196 هزار نفر از معلمان را که عمده آنها نیروهای جوان بودند را انجام دادیم.

وی درباره کیفیت مدارس دولتی مطرح کرد: این موضوع جزو دغدغه‌های دولت است و در دو سال اخیر، حدود 200هزار استخدام در آموزش و پرورش داشتیم و این نوید بخش این است که معلمانی را برای ایجاد تحول خواهیم داشت چون تلاش کردیم شایسته‌ترین افراد تحصیلکرده را به عنوان معلم استخدام کنیم.

معاون وزارت آموزش و پرورش در ادامه درباره فعالیت ستاد پروژه مهر برای برنامه ریزی آغاز سال تحصیلی جدید گفت: یکی از مهمترین فعالیت‌های ستاد پروژه مهر بحث ثبت‌نام دانش‌آموزان است و ثبت‌نام میان پایه‌ها و سایر دوره‌های تحصیلی بعد از پایان امتحانات است و ثبت‌نام امسال با سال گذشته تفاوت چندانی ندارد، از روز چهارشنبه 19 اردیبهشت کار ثبت‌نام پایه اول دبستان به صورت الکترونیکی آغاز می‌شود.

طریفی حسینی بیان کرد: در  دستورالعمل ثبت‌نام برخی موارد از جمله اینکه اگر مناطق آموزشی در مجاورت هم باشند و خانواده‌ای بخواهد در محله‌‌ای دیگر ثبت‌نام کند، قواعد مشخص شده است همچنین اگر والدین شاغل باشند و نامه‌ای را از محل کار بیاورند می‌توانند در مدرسه مجاورت محل کار خود ثبت‌نام کنند.

سنجش سلامت شرط ثبت‌نام اول دبستان

وی افزود: تیم‌های نظارت بر ثبت‌نام از فردا فعالیت خود را آغاز می‌کنند همچنین خانواده‌ها باید توجه داشته باشند که شرط ثبت‌نام در پایه اول دبستان، انجام سنجش سلامت و داشتن نتیجه آن است در این صورت می‌توانند به صورت الکترونیک ثبت‌نام کنند.

معاون وزارت آموزش و پرورش گفت: در ثبت‌نام الکترونیک خانواده‌ها اطلاعات را در سامانه my.medu.ir ثبت می‌کنند و مدیر مدرسه باید آن را احراز و تأیید کند، ثبت نام الکترونیک به منزله ثبت‌نام قطعی نیست و اگر مشکلی نباشد و به لحاظ سکونت در مجاورت مدرسه باشند و اطلاعات را به درستی ثبت کرده باشند، ثبت‌نام آنها قطعی است و نیازی به مراجعه حضوری ندارند.

طریفی حسینی ادامه داد: ثبت نام الکترونیک در دو مرحله است، نخست ثبت اطلاعات توسط والدین و مرحله دوم تایید اطلاعات توسط مدیر مدرسه.

وی گفت: ثبت نام اتباع فعلا آغاز نشده است و بعد از ابلاغ دستورالعمل، شرایط ثبت‌نام اتباع فراهم خواهد شد.

معاون وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: متولدین دوم مهر 96 تا اول مهر 97 می‌توانند در پایه اول دبستان ثبت‌نام کنند همچنین در مناطق شهری تا 8 سالگی و در روستاها تا 10 سالگی می‌توانیم ثبت‌نام پایه اول دبستان را انجام دهیم.

طریفی حسینی افزود: برای ثبت‌نام میان پایه‌ها نیازی به مراجعه والدین نیست و ثبت‌نام توسط مدرسه انجام می‌شود.

وی درباره محدوده بندی جغرافیایی گفت: درباره مدارسی که در مرز مناطق قرار دارند، با ستادهای ثبت‌نام هماهنگ کرده‌ایم و براساس ظرفیت مدرسه، وضعیت را بررسی کرده و تصمیم گیری می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از فردا/ اعلام سن ثبت‌نام
  • دانلود آهنگ های شاد جدید 1403
  • گل امیر محمد هوشمند به پرسپولیس (نساجی 1-1 پرسپولیس)
  • فیلم اقدام جدید و عجیب امیر تتلو در زندان
  • امیر تتلو در مدح امام علی (ع) شعر سرود + عکس
  • ماجرای صعود به جام جهانی با آهنگ صادق بوقی!
  • امیر تتلو در مدح امام علی (ع) شعر سرود + عکس | اجازه ساختن آهنگ داده می شود؟
  • موسیقی شمال خراسان سوژه ساخت یک آهنگ جدید شد
  • دوقلوهای اصفهانی آهنگ شیرازی منتشر کردند/داستان به روز رسانی شدن!
  • پیام امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز!