Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدا و سیمای لرستان برنامه‌های متنوع و جذابی برای پخش در ماه مهمانی خدا در نظر گرفته است.

       به گزارش بلاغ، تشریح برنامه‌های صدا و سیمای مرکز لرستان در ماه مبارک رمضان

مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان گفت: معاونت‌های مختلف از جمله معاونت سیما ، صدا، معاونت خبری و فضای مجازی ماه مبارک  رمضان را در قالب برنامه‌های متنوع و جذاب پوشش خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علیرضا شیروی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس به برنامه‌های صدا و سیما در ماه رمضان اشاره و اظهار کرد: «ماه مهربانی»، ویژه افطار، «شوق بندگی» ویژه سحر و « تفسیر قرآن آیت‎الله میرعمادی» و «جزء خوانی قرآن » از ویژه برنامه‌های معاونت سیمای مرکز لرستان است.

وی افزود: « جزء خوانی و ترتیل قرآن » هر روز به مدت یک ساعت از ساعت 18 با حضور قاریان برجسته انسانی مورد تایید شورای عالی قرآن به صورت زنده از حسینیه ثارالله سپاه خرم‌آباد پخش خواهد شد.

مدیر کل صدا و سیمای لرستان با اشاره به بخش گزارشی برنامه نیز گفت: این بخش با تهیه گزارش از مساجد، فعالیت‌های فرهنگی آنها را به تصویر می‌کشد؛ همچنین «تفسیر قرآن » از برنامه‌های تولیدی ویژه ماه مبارک رمضان سیمای مرکز لرستان است که جلسات  تفسیر قرآن کریم توسط آیت‎الله سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان  و امام جمعه خرم‌آباد در مسجد بعثت را پخش می‌کند.

شیروی خاطرنشان کرد: شبکه افلاک همچنین در مناسبت‎های خاص ماه ضیافت الهی مانند، دهه اکرام، شب‎های پرفیض قدر و عید سعید فطر نیز ویژه برنامه‌های مجزایی خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به برنامه‌های صدای مرکز استان نیز اشاره کرد و افزود: «شهر عاشقی» ویژه سحر، «ماه طلایی» ویژه افطار، «ترتیل و جزءخوانی قرآن»، نیز از ویژه برنامه‌های صدای مرکز لرستان در ماه میهمانی خدا و بهار قرآن است.

مدیرکل صدا و سیمای لرستان ادامه داد: رادیو شهری بروجرد نیز با تدارک ویژه برنامه‌های «سفره های آسمانی» و «سحر بروجرد» به استقبال ماه مبارک رمضان خواهد رفت، «سفره‌های آسمانی» ویژه برنامه افطار رادیو شهری  بروجرد در ماه مبارک رمضان است؛ این برنامه سعی دارد با ایجاد اوقاتی معنوی و اجرا به زبان محلی به مقوله‌های فرهنگی و مذهبی و مورد علاقه مردم این شهر بپردازد.

شیروی خاطرنشان کرد: معاونت خبر نیز با تولید گزارش‎های ویژه رمضانی با موضوع استقبال از ماه مبارک رمضان، معرفی آداب و رسوم بومی و محلی لرستان در ماه رمضان، برکات قرائت قرآن، صله رحم و فواید پزشکی ماه مباک رمضان و تغذیه در این ماه مبارک، روزه‌داری و مشاغل سخت، پوشش آیین‌ها و مراسم‌های ویژه‌ای همچون دهه اکرام، شب‎های قدر و احیاء، راهپیمایی روز قدس و وداع با ماه مبارک رمضان به طور ویژه این ماه مبارک را پوشش خواهد داد.

وی پویش‌های مردمی، پویش عکس روزه اولی‌ها، پویش سلام بر قدس و پویش بهار مهربانی و فراخوان ارسال عکس از مناطق سیل زده در ماه مبارک رمضان برای استفاده و بار گذاری در کانال و پیج شبکه افلاک و رادیو نما را نیز از برنامه‌های معاونت فضای مجازی صدا و سیمای مرکز لرستان برشمرد.

مدیرکل صدا و سیمای لرستان افزود: استفاده از طرح‌های گرافیکی مانند اینفوگرافی تغذیه در ماه رمضان، فضایل ماه مبارک رمضان در سیره معصومان، آیه گرافی معرفی سی آیه قرآن کریم، معرفی ضرب المثل‌هایی در ادبیات فارسی که ریشه قرآنی دارد و تولید پوستر به تناسب مناسبت‌های ماه مبارک رمضان از دیگر برنامه‌های معاوت فضای مجازی است.

شیروی عنوان کرد: این معاونت همچنین گزارش‌هایی نیز از حضور نیروهای مردمی ، ارتش و سپاه و...در کمک به سیل زدگان استان در ایام سیل را منتشر خواهد کرد.

وی بیان کرد: انتشار گزارش‌های خبری جذاب و معنوی در فضای مجازی تولید معاونت خبر و استفاده و انتشار موشن گرافی‌ها و کلیپ‌های تصویری تامینی و مناسبتی ماه رمضان نیز از دیگر اقدامات رمضانی معاونت فضای مجازی صدا و سیمای مرکز لرستان است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۳۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مساجد به عنوان محور همه برنامه‌ها قرار داده شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز دوشنبه در آئین تجلیل از برنامه سازان معارفی ماه رمضان استان خوزستان اظهار کرد: باید برنامه ریزی مدونی صورت گیرد تا بتوانیم در تمام ماه های سال در چهار محور احکام شرعی، قرآن کریم، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه توجه و تلاش ویژه داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان خطاب به حاضران گفت: اشخاص نقطه مقابل شما و افرادی که تفکرات خاص خود را دارند بر قرآن مانور می دهند، در حالی که قرآن بدون اهل بیت (ع) و اهل بیت (ع) بدون قرآن نیست و این ۲ در عرض یکدیگر هستند.

وی افزود: از نظر و تجربه بزرگانی که در استان هستند استفاده شود و مسجدها به عنوان محور همه محورها قرار داده شود که البته ما نیز به دنبال همین مسأله هستیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: برنامه ای که در ایام ماه مبارک رمضان پخش شد در طول سال انجام شود و چهار محور ذکر شده در مساجد خصوصاً آن مسجدهایی که آمادگی دارند اجرا شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه فعالیت مسجدها تنها منحصر به ایام خاصی نباشد، تصریح کرد: نمازهای صبح، ظهر و شب در دستور کار قرار گیرد، مسجدهایی که در این زمینه فعالیت دارند تبلیغ و معرفی شوند، حتی نسبت به مساجدی که در جاده ها قرار دارند و در این خصوص فعالیت دارند اطلاع رسانی صورت گیرد تا افرادی که در جاده هستند و برای اقامه نماز مشکل دارند در جریان قرار گیرند.

کد خبر 6092309

دیگر خبرها

  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • مساجد به عنوان محور همه برنامه‌ها قرار داده شود
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • حمایت کامل یک مرجع تقلید از «طرح نور»: امری مبارک است | درباره حجاب به شدت حساسیم
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی هشتم اردیبهشت