Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@03:49:04 GMT

دلیل محرومیت جنجالی ترین ایجنت دنیا مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۱۳۵۷۸

دلیل محرومیت جنجالی ترین ایجنت دنیا مشخص شد

شب گذشته فدراسیون فوتبال ایتالیا از تعلیق مینو رایولا، مدیر برنامه های مشهور و جنجالی فوتبال دنیا خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، مینو رایولا به مدت سه ماه از 9 می(امروز) تا 9 آگوست از هرگونه انجام نقل و انتقال در فوتبال دنیا محروم شده و امضای او اعتبار نخواهد داشت. این خبر را شب گذشته رسانه های ایتالیایی به نقل از فدراسیون فوتبال این کشور گزارش دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

رایولا که ایجنت پل پوگبا، ماتایس دی لیخت، بالوتلی، اینسینیه، مخیتاریان و بسیاری دیگر از ستاره های فوتبال دنیاست، به دلیل انتقال جان لوکا اسکاماکا از رم به آیندهوون در سال 2015 مجرم شناخته شده است.

اسکاماکا زمانی که 16ساله بود، در تابستان 2015 از رم به پی اس وی پیوست و در این انتقال رایولا نقش اول را داشت ولی گویا او برخی قوانین فیفا را در این انتقال زیر پا گذاشته و به همین دلیل سه ماه تعلیق خواهد بود. اسکاماکا دو فصل برای پی اس وی بازی کرد و سپس به ساسوئولو پیوست. انتقال او به دلیل اینکه زیر سن قانونی بود، انقلابی در فوتبال پایه ای ایتالیا ایجاد کرد.

 

 

 

 

 

این قضیه به قضیه اسکاماکا مشهور است و وینچنزو، پسر عموی رایولا نیز به مدت 2 ماه قادر به فعالیت به عنوان مدیر برنامه نخواهد بود.

این حکم در حالی صادر شده است که اکنون بحث انتقال یکی از موکل‌های رایولا یعنی پوگبا به یکی از دو تیم رئال مادرید یا یوونتوس بسیار مطرح است.

ماسیمو دیانا، وکیل رایولا به گاتزتا گفت که درخواست فرجام داده تا موکلش بتواند در حساس ترین مقطع نقل و انتقالاتی سال، قادر به فعالیت باشد.

مینو رایولا پل پوگبا منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مینو رایولا پل پوگبا منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۳۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال تراکتور برای دیدار هفته بیست و پنجم مقابل استقلال با ترکیب حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیر ارسلان مطهری به زمین مسابقه می‌رود.

دیدار دو تیم تراکتور و استقلال تهران از هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷ امروز - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت - در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود.

کد خبر 6094390

دیگر خبرها

  • شوک بزرگ به شگفتی‌سازان لالیگا؛ احتمال سقوط به دسته 2 و محرومیت از لیگ قهرمانان!
  • احساس گناه ساندرو تونالی؛ کاهش داوطلبانه دستمزد هافبک نیوکاسل
  • درخواست جالب ستاره جنجالی: دستمزدم را کم کنید
  • چهره واقعی آمریکای بزک کرده برای دنیا مشخص شد
  • ادعای جنجالی تن‌هاخ: با نخریدن کین به مشکل خوردیم
  • اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد
  • نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های امیدهای کشور مشخص شد
  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال مشخص شد
  • شگفتی در فوتبال عربستان؛ تصمیم جنجالی الهلال