Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@05:43:09 GMT

کنسرت گروه «کاغذ رنگي» در اصفهان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۱۳۶۶۵

کنسرت گروه «کاغذ رنگي» در اصفهان برگزار شد

خبرگزاري آريا - گروه موسيقي «کاغذ رنگي» به سرپرستي شهريار بلوچستاني و مديريت مرجان کياني با هدف جمع‌آوري کمک به سيل زدگان کشور در اصفهان برگزار شد و مورد استقبال علاقمندان به موسيقي قرار گرفت.
کودکان در اين کنسرت آثاري از آلبوم «آبي» شامل آهنگ‌ها و قطعات نوستالژيک و کلاسيک ايراني، از جمله «شب مهتاب»، «ماه غلام»، «اي گُل»، «وطن»، «کشور ما» و «مجنون» را اجرا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اين گروه از هيچ ساز ملودي به جز طنين و نفس خود بچه‌ها استفاده نمي‌شود؛ قطعات از نوع دو تا چهار خطي طراحي شده‌اند و از تنبک، براي ارائه ريتم در ايجاد گروه موسيقي «کاغذ رنگي» استفاده شده است.
اعضاي گروه موسيقي «کاغذ رنگي» عبارتند از: شهريار بلوچستاني ـ سرپرست، مدير هنري و تنظيم‌کننده، مرجان کياني ـ مدير گروه، عارف آدم‌زاده ـ خواننده، آرمين صادقي ـ خواننده، آرين صبوري‌نيا ـ خواننده، آيدا دباغي ـ خواننده، باران عبوديت ـ خواننده، بهنود عبوديت ـ خواننده، فرهان منصوري ـ خواننده، سهيل شيرازي ـ همخوان، پارسا ضيائي ـ همخوان، سروش کشاورزيان ـ همخوان، محمد مهدي فاضل ـ همخوان، ياسمن حر ـ همخوان، پرنيا ملک‌زاده ـ همخوان، برديا بلوچستاني ـ نوازنده تنبک، برديا رحيمي مقدم ـ نوازنده تنبک، متين جانقربان ـ تنبک، ايليا حجازي ـ تنبک، رادمهر ايرجي ـ تنبک، آرش رحيمي ـ تنبک، آرش يزداني ـ تنبک، سورن پيرجمال ـ تنبک، سپهر شيرازي ـ نوازنده تنبک، اميرحسين بشارت‌فر ـ نوازنده تنبک، ماهان مؤمنان ـ نوازنده تنبک، اشکان صادقي ـ نوازنده تنبک، آنيتا اعلمي هرندي ـ نوازنده تنبک، آرشاوير صفار ـ نوازنده تنبک و سميع محسني ـ نوازنده تنبک.
گروه موسيقي «کاغذ رنگي» در آخرين حضور بين‌المللي خود، به مناسبت عيد نوروز، در کنسرواتوار پکن در دانشگاه موسيقي کنسرت برگزار کرد که مورد استقبال اساتيد موسيقي اين مرکز آکادميک قرار گرفت و در ادامه حضور خود در کشور چين، در موزه ميراث ناملموس شهر پکن به اجراي برنامه پرداخت که مورد استقبال چيني زبانان و ايراني‌هاي مقيم اين کشور قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۳۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

قرار است تا سمیعی به همراه مسئول دفتر سرود و برخی از کارشناسان دفتر موسیقی، در این سفر ضمن بازدید از انجمن‌های موسیقی، با گروه‌های سرود، فعالین موسیقی، مدیران ارکسترهای استانی و مدیران ادارات کل فرهنگ و ارشاد استانی دیدار کند و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل آنان قرار گیرد.

همچنین در پایان این سفر دو روزه مدیر دفتر موسیقی ضمن بازدید از روند برگزاری جشنواره موسیقی خلیج فارس با هنرمندان حاضر در این جشنواره گفت‌وگو خواهد کرد.

به گزارش ایمنا، هفته آخر فروردین بود که زمزمه لغو کنسرت‌های بوشهر بر سر زبان‌ها افتاد و بر همین اساس امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی در مصاحبه خود مبنی بر لغو کنسرت‌های موسیقی بوشهر اظهار داشت: در حال حاضر مشکل برگزار نشدن کنسرت در بوشهر حل شده است؛ زمانی که کنسرت موسیقی لغو می‌شود، رسانه‌ها منتظر واکنش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند، در حالی که این وزارتخانه سال گذشته برای برگزار شدن کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان نشان داد که پای مجوزهای صادر شده خود می‌ایستد.

وی افزود: اگر به رویداد و کنسرت موسیقی مجوز می‌دهیم، معتقد هستیم که ابتدا این رویداد در شوراهای کارشناسی مورد بررسی قرار گرفته و سپس مجوز برای آن صادر شود؛ بنابراین پایبند آن هستیم و جای هیچ نگرانی برای برگزاری آن نیست.

مدیرکل دفتر موسیقی خاطرنشان کرد: نهادهای دیگر موظف هستند که مجوزهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان تنها مجرای قانونی رویدادها و فعالیت‌های هنری را رعایت و اجرایی کنند و طبق مصوبه‌های اخیر هم این هماهنگی باید به سمت بیشتر شدن پیش برود

از سویی دوم اردیبهشت عبدالرحیم افروغ مدیرکل ارشاد استان بوشهر نیز درباره لغو کنسرت‌ها در این استان گفته بود: لغو کنسرت‌ها موج خبری جدیدی است که در رسانه‌ها به راه افتاده است که خبر جدیدی در آن نداشت. سالن‌های کنسرت استان فعلاً مشغول آماده سازی برای جشنواره خلیج فارس هستند. پس از برگزاری جشنواره کنسرت‌های موسیقی طبق روال گذشته برگزار خواهند شد.

اخیراً آرمان گرشاسبی که مجوزهای لازم را برای برگزاری کنسرت دریافت کرده بود در مرحله بلیت فروشی بدون دلیل قانع کننده‌ای مجوز آن لغو شده است، پس از آن در اردیبهشت قرار بر برگزاری کنسرت معین زد بود که گفته شده است مجوزهای نهایی این کنسرت صادر نشده است.

منبع: فارس

کد خبر 748449

دیگر خبرها

  • این صدا برای بچه‌های ایران است/ جزییات یک کنسرت باتربیت!
  • برگزاری یادبود نوازنده فقید در فرهنگسرای ارسباران
  • چرا پنج کنسرت در تهران لغو شد؟
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • عکس| تصاویری از کنسرت خواننده عصر جدید در کشورهای عربی/خوانندگی احسان یاسین در تونس
  • عاشقانه‌های مولانا در تالار وحدت پراقبال شد/وقتی موسیقی سنتی رنگ و بوی تازه می‌گیرد+فیلم
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • فیلمی از سورپرایز جالب مردم در کنسرت توسط گرشا رضایی
  • نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای ۵ کنسرت