Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امید محترمی روز پنجشنبه در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان مرکزی در اراک اظهار داشت: بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی ایجاد اشتغال را در استان با جدیت دنبال می‌کند و در همین راستا در سال گذشته بیش از ۵۵ میلیارد ریال تسهیلات به منظور ایجاد اشتغال به متقاضیان پرداخت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی افزود: این تسهیلات به تعدادی واحد تولیدی کوچک در شهرستان‌های اراک، شازند و خمین و همچنین تعدادی متقاضیان فردی پرداخت شد که به سبب آن ۶۰۰ مورد اشتغال ایجاد شد.

وی بیان کرد: طی پنج سال اخیر ۵۸۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال توسط بسیج سازندگی استان مرکزی به متقاضیان پرداخت شده که برای بیش از ۹۰۰۰ نفر ایجاد شغل را در پی داشته است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان ساخت: در راستای هدف ایجاد اشتغال در پنج سال اخیر هزاران ساعت کارگاه‌های آموزشی به منظور توانمندسازی متقاضیان برای ایجاد شغل در همکاری با دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی برگزار شده است.

محترمی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به پروژه‌های عمرانی انجام شده توسط بسیج سازندگی در استان مرکزی عنوان کرد: تعداد طرح‌های عمرانی انجام شده در ۶ سال گذشته توسط بسیج سازندگی استان ۹۰۰ طرح بوده که برای اجرای این پروژه‌ها ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

وی ادامه داد: همچنین در راستای کمک رسانی به هموطنان سیل زده در سیلاب اخیر، بسیج سازندگی استان مرکزی بیش از ۵۲۰ میلیون ریال کمک‌های مردمی را از مساجد جمع آوری و به نقاط سیل زده کشور ارسال کرد و همچنین گروه‌های جهادی به این نقاط اعزام شدند که اقدامات تیم‌های بسیج سازندگی استان مرکزی در نقاط سیل زده لرستان و خوزستان قابل توجه است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی ابراز داشت: این نیروها با بهره گیری از ۷۰ دستگاه ماشین آلات سنگین راه سازی توانستند ۳۰ مورد سیل بند در نقاط در معرض سیل ایجاد کرده و همچنین در امور درمانی و… امدادرسانی کنند.

وی افزود: بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی اجرای طرح کرامت با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی در سکونت گاه‌های غیر رسمی و مناطق حاشیه نشین استان مرکزی را آغاز کرده که با صرف اعتبار ۱۸ میلیارد ریال این طرح‌ها در ۱۵ نقطه اجرایی شده و تا پایان نیمه اول سال جاری بهره‌برداری شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی عنوان کرد: همچنین بسیج سازندگی استان مرکزی در راستای اهداف خود در رابطه با محرومیت زدایی در ساخت بیش از ۵۰۰ منزل مسکونی در استان سیل زده لرستان و همچنین استان مرکزی مشارکت می‌کند.

کد خبر 4612783

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۳۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) گفت: در مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم هستیم و انسان را در مدار تعالیم و سنت‌های الهی قرار دهیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین امین‌رضا کمالی امروز در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و گرامیداشت هفته کار و بسیج کارگری در ستاد سپاه انصارالرضا(ع)، گفت: در ایام هفته عقیدتی سیاسی بسیج و هفته کار و بسیج کارگری قرار داریم که یاد شهید استاد مرتضی مطهری، شهید شاخص هفته عقیدتی سیاسی بسیج و استاد متفکر و همچنین شهید برونسی شهید شاخص هفته کار و بسیج کارگری را گرامی می‌داریم.

وی بیان کرد: به تعبیر امام راحل(ره)، هنر مجموعه عقیدتی سیاسی این است که دل‌ها را به سوی خدا حرکت و تعالی بخشد، عقیدتی سیاسی مجموعه‌ای در نمایندگی ولی فقیه در سپاه این است که کار آن تعمیق معنویت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) گفت: مباحث آموزشی که در مجموعه عقیدتی سیاسی تدریس می‌شود با مباحث آموزشی دانشگاه‌ها و سایر مراکز آموزشی متفاوت است و به فرموده استاد  مطهری، در آموزش‌های مجموعه عقیدتی سیاسی به دنبال الهی شدن انسان‌ها و ارجاع دادن بندگان خدا به معنویت و جایگاه اصلی خودشان هستیم.

وی با بیان اینکه آموزش‌های ما باید به سمت تعالی فکری و روحی حرکت کند، گفت: ما در مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم هستیم و اینکه انسان را در مدار تعالیم و سنت‌های الهی قرار دهیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) بیان کرد: در هر میدانی ما به پیروزی رسیدیم قدرت و عنایت پروردگار باعث و علت اصلی این موفقیت‌ها بوده است که لازم است این جایگاه بالایی که امروز در جهان به واسطه معنویت به دستم آوردیم را قدر بدانیم و شاکر خداوند باشیم.

کمالی ادامه داد: مجموعه عقیدتی سیاسی در سپاه به دنبال نهادینه کردن معنویت و تقوای الهی در بین کارکنان سپاه است و حرکت بر مدار تفکر الهی و تکیه به نیروی ایمان است که در تمامی صحنه‌ها ما را به پیروزی رساند.

وی ادامه داد: هنر شهید مطهری این بود که جریان‌ها و اندیشه‌های انحرافی که با تفکر اسلام و نیروی ایمان مردم مقابله می‌کرد را شناسایی و به مردم معرفی می‌کرد و با نحله‌های واحی و پوچ آن زمان مبارزه می‌کرد؛ بر ما ضروری است که امروز راه این شهید بزرگوار را ادامه دهیم و در شرایطی که شبیخون دشمنان اذهان ما و جوانان را هدف قرار داده با استفاده از تفکر ناب شهید مطهری و به کار بردن آن در جامعه در تله‌های انحرافی دشمنان گرفتار نشویم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) بیان کرد: علملیات وعده صادق نشان داد که به واسطه حرکت سربازان اسلام در مدار تفکر الهی؛ با وجود تمام تدابیر امنیتی دشمن توانستیم رژیم صهیونیستی را شکست دهیم و این عملیات مقتدرانه و پیروزمندانه باعث تعجب جهان شد.

کمالی با بیان اینکه، عملیات «وعده صادق» تحقق وعده الهی به واسطه تکیه بر دو عنصر ایمان و عمل صالح بود، گفت: مجموعه عقیدتی سیاسی در سپاه به دنبال نهادینه کردن این دو عنصر مهم در بین کارکنان سپاه و بسیجیان است.

انتهای پیام/102/

دیگر خبرها

  • (تصاویر) وضع ناگوار حاشیه‌نشین‌های مرادآباد
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • برخی شهرهای استان مرکزی با پدیده حاشیه‌نشینی روبرو است
  • ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در حوزه مدیریت شهری مرکزی هزینه شده است
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد