Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@12:14:53 GMT

مرگ راکب موتورسیکلت در سانحه رانندگی

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۷۱۴۵۸۷

مرگ راکب موتورسیکلت در سانحه رانندگی

سرهنگ کشواد بهروزی زاده رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: یک فقره تصادف فوتی در کیلومتر ۵ محور سراوان به "ناهوک" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله گشت تصادفات پلیس راه برای بررسی به محل حادثه حاضر شد.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص یک دستگاه وانت با یک دستگاه موتورسیکلت که در همان مسیر در حرکت بوده برخورد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ بهروزی زاده تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه راکب موتورسیکلت در دم فوت و جسدش با کمک نیرو‌های امدادی به سردخانه منتقل شد.

رئیس پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان با ابراز تأسف از این حادثه مرگبار خاطر نشان کرد: کارشناس تصادفات پلیس راه علت این حادثه را رعایت نکردن فاصله طولی و بی توجهی به جلو اعلام کرده است.

وی تصریح کرد: فاصله طولی، مقدار فاصله بین دو وسیله نقلیه در حال حرکت می‌باشد و متناسب با سرعت وسایل می‌بایست تغییر کند و هرچه قدر سرعت وسیله نقلیه زیاد شود لازم است فاصله دو وسیله نیز زیاد شود چراکه به هنگام ترمز ناگهانی وسیله جلویی مدت زمان و فاصله زیادی نیاز است تا وسیله پشت سر بتواند عکس العمل مناسبی جهت جلوگیری از برخورد داشته باشد.

وی عنوان کرد: کارشناسان مقدار فاصله طولی مناسب را به صورت تقریبی به ازاء هر ۱۵ کیلومتر سرعت برابر با یک طول وسیله نقلیه در نظر گرفته اند، مثلا اگر سرعت وسیله نقلیه ۶۰ کیلومتر بر ساعت باشد نیاز است به اندازه چهار طول وسیله نقلیه خود با وسیله جلویی فاصله داشته باشد.

انتهای پیام/ع

سانحه رانندگی در سراوان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۷۱۴۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد

سرهنگ علی اکبر نظری فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد گفت: ماموران انتظامی هنگام گشت زنی در محور‌های فرعی جاده خاکی روستای مازگرد به راکب یک موتورسیکلت مشکوک دستور ایست دادند.

وی افزود: راکب و سرنشین موتورسیکلت با مشاهده ماموران اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و مراقبت و تیراندازی، قاچاقچیان با رها کردن موتور سیکلت و استفاده از موقعیت جغرافیایی و تاریکی هوا از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان حاجی آباد با اشاره به تلاش برای پیگیری متهمان گفت: در بازرسی از موتورسیکلت ۶۰ کیلو گرم تریاک کشف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • دو کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور زرند به رفسنجان
  • اجرای طرح تشویقی فرهنگ سازی برای موتورسواران مشهدی
  • اجرای طرح تشویقی فرهنگسازی برای موتورسواران مشهدی
  • خروج تمام وسایل نقلیه رسوبی در پارکینگ‌های تهران
  • کشف وسایل نقلیه سرقتی در مراغه
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی
  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم